C-J Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det här är en topic för alla som har idér eller funderingar om EA FIFA 2006. Jag tycker att man: 1, ska kunna spela inomhus igen 2, ska kunna filma 3, om nån springer brevid en och drar i ens tröja eller nåt sånt, ska man kunna dra till med en armbåge. 4, skapa egna lag, Skriv gärna in era ideer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag hoppas att det faktiskt blir ett nytt spel den här gången. Och att dom inte bara byter ut en siffra på förpackningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Att de ändrar spelet som de gjorde mellan FIFA 2002 och 2003 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag hoppas att man ska kunna ta emot bollar utan av behöva stanna upp. Jag menar när en spelare får en passning bakifrån istället för att stanna upp och ta emot. Så ska han fortsätta och springa och ta emot bollen som man gör i verkligheten. Det är riktigt störigt säger jag bara!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tycker att det ska vara lättare att sikta på PC (Utan kontroll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Att kunna spela alla ligor från början (gick ej på 2005) som nån sa, filma att dom spelarna som man har bänken verkligen sitter på bänken (asså inte bara dom vanliga gubbarna som sitter där) Förresten tänkte nån på att på 2005 så fanns ingen domare på på planen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man kunde la starta egna lag i 2002 tillomed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 3, om nån springer brevid en och drar i ens tröja eller nåt sånt, ska man kunna dra till med en armbåge. Rött kort? Skapa egna lag med sponsorer... dock måste sponsorerna sponsra EA först... Skapa en egen arena med ett tilläggsprogram... Mycket, mycket mer rörelser... Bättre "manager"-system... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Skapa spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Skapa spelare Det kan man redan på 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag hoppas att man ska kunna ta emot bollar utan av behöva stanna upp. Jag menar när en spelare får en passning bakifrån istället för att stanna upp och ta emot. Så ska han fortsätta och springa och ta emot bollen som man gör i verkligheten. Det är riktigt störigt säger jag bara!!!! Kan man ju göra på 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 *Slagsmål på plan * Spotta på domaren o flera andra "misc" saker * Fler finter * Specialeffekter som man själv väljer, som t.ex eld från bollen o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kan man ju göra på 2005 Kan man inte alls. Man kan inte ta emot bollen när man springer utom om man springer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kan man inte alls. Man kan inte ta emot bollen när man springer utom om man springer. Jo, det är ju bara att använda first touch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 På fifa 2002 fanns det ju en kanpp så att spelaren typ slog ner närmsta motståndare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det kommer nog komma ett VM-kval läge på spelet precis som det var i Fifa 98 och 2002. Annars vill ja att man ska kunna skapa egna lag som i NHL spelen och att kunna filma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 FIFA 98 ÄR SKÖNAST TILL PS eller om de var PS2. ägde gjorde deiaf. inhomusfotboll e fett ksojj å lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Inomhus var väll till 97? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Det skulle va ganska tufft om man kunde köra typ 1 mot 1 som på NBA live 2005. Mot datorn! och välja bland olika planer, typ street eller på arenor Redigerad 17 april, 2005 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag vill att man ska kunna välja mellan fler frisyrer när man gör skapar spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts