T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Skulle man kunna anmäla en för mordhot om han typ skriver: Din jävla dator nörd gå och dö.? Jag tror inte det, men min kompis är helt säker på att man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tror du kan anmäla för kränkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tror du kan anmäla för kränkning. Ok får väll erkäna att han hade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ok får väll erkäna att han hade rätt Jag tror inte snuten bryr som om att någon skriver "dö!" på Internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ok får väll erkäna att han hade rätt Men det är ju inte någon uppmaning om att man ska döda någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Men det är ju inte någon uppmaning om att man ska döda någon. Nej, iofs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Polisanmällning: Igår på Lunarstorm var det en kille som sa: Om du tycker så kan du gå och dö! Jag vill att ni tar upp detta eftersom jag känner mig så hotad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Men om personen skänner sej hotad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Men hur ofta känner man sig hotad om en kille på 12 bast säger "jag ska döda dig" när han sitter framför sin data i happaranda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 När man änmler sådana här hotelser kan man, när man ändå är på G, stämma GB Glass för deras Nogger Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 När man änmler sådana här hotelser kan man, när man ändå är på G, stämma GB Glass för deras Nogger Black Nu har jag missat nåt Vad har GB gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 *OFF-TOPIC* Särskrivning på trådtiteln!!!!! Polisanmäla skrivs ihop! *OFF-TOPIC* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nu har jag missat nåt Vad har GB gjort? Blivit anklagade för att ha lanserat en vad några tycker "en rasistisk glass" vid namn Nogger black. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) *OFF-TOPIC* Särskrivning på trådtiteln!!!!! Polisanmäla skrivs ihop! *OFF-TOPIC* Vet, bara en klantig sak brukar inte särskriva Redigerad 16 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man borde kunna polisanmäla särskrivningar Tror knappast att du kommer komma långt på den frasen... Det måste vara mer ingående och personligt har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Men hur ofta känner man sig hotad om en kille på 12 bast säger "jag ska döda dig" när han sitter framför sin data i happaranda? Var de där en förolämpning? (Bor ovanför Happis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Särskirvning.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Särskirvning.se Skirvning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Särskirvning.se Måste alla få damp bara för att jag särskrev 1 gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Måste alla få damp bara för att jag särskrev 1 gång? Nej då . Folk har bara för lite å göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts