Performance Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tjena! När jag var och hämtade jetpacken så hittade jag en minigun. Kan man köpa mer skott till den? //Performance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tjena! När jag var och hämtade jetpacken så hittade jag en minigun. Kan man köpa mer skott till den? //Performance Nej det kan man inte, men skaffa 100% så far man oändligt med skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Var hittar man jetpack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Var hittar man jetpack? Man får den efter man klarat uppdraget Green Goo. Om man redan klarat uppdraget står den precis utanför ingången vid Verdant Meadows (risiga flygplatsen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det finns "skott" i huset som man får uppdrag av FBI agenten av, ja vet inte om man måste klara något men jag tror man måste ha gjort ala hans uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det finns "skott" i huset som man får uppdrag av FBI agenten av, ja vet inte om man måste klara något men jag tror man måste ha gjort ala hans uppdrag. Japp det måste man, men det är inte så många bara fyra stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 I ett parkeringshus i Las Venturas så ligger det en minigun och väntar. Ta den och åk sen några kvarter bort. Åk sen tillbaka så är den där igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 I ett parkeringshus i Las Venturas så ligger det en minigun och väntar. Ta den och åk sen några kvarter bort. Åk sen tillbaka så är den där igen. Vart ungefär ligger det parkeringshuset?, det finns ju en del i Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nu kanske alla tycker att jag är en tönt eller nåt men jag har en fråga. vad är en minigun för något??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nu kanske alla tycker att jag är en tönt eller nåt men jag har en fråga. vad är en minigun för något??? Ingen tycker du är tönt, finns inga dumma frågor. Det här är en Minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Här! Edit:oj Aroze han före med samma bild Redigerad 18 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Här! Edit:oj Aroze han före med samma bild Azore om jag får be Min bild var dessutom mycket större än din *skämtsam ton* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Azore om jag får be Min bild var dessutom mycket större än din *skämtsam ton* Hehe råka stava fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nu kanske alla tycker att jag är en tönt eller nåt men jag har en fråga. vad är en minigun för något??? Det finns inga töntiga frågor bara töntiga svar, eller så var det dumma . Ingenting illa mot Azore eller Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vart ungefär ligger det parkeringshuset?, det finns ju en del i Las Venturas Minns inte vart, men det är ju inte precis som att du har 100 st att välja mellan =) Kolla javakartan på http://www.gtasanandreas.net/sam/ och skriv in minigun på filtret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts