Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag har ett tips till hultan! kan du göra en topplista på medlemarna som är mest och längst inne på sidan och sen så updaterar du den efter en månad eller nått sånt det kanske skulle dra till mer medlemar vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 så vad tycker ni andra skulle det här kunna var intressant eller är det en idiotisk ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag tycker att det skulle vara kul... men hultan gillar ju inte tävlingar (som post count) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Det är nog alldeles för svårt att fixa. Som du vet så har jag inte byggt forumet själv och det är väldig bångstyrigt så fort man ska ändra nått, det är nästan som att det finns ett anti-mod system inbyggt i forumet... Men jag ska ta en titt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts