mfd Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Var är Didier Sachs butikerna? Kan inte hitta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Var är Didier Sachs butikerna? Kan inte hitta dem. De är märkta med "DS" på kartan. Dock dröjer det ganska lång tid i storyn innan du får tillgång till dem. Om du har tilgång till dem, men inte kan hitta. Då kan du åka till Rodeo i västra Los Santos, där finner du en butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag vet att det finns en i rodeo. Hur långt in i storyn måste jag vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) *Spoiler: DS öppnar när du kommit tillbaka till Los Santos i "Home in the Hills" uppdraget EDIT: Här kan du se hur långt du har kommit. VARNING för att spelet blir tråkigare, pga mindre överraskningar i storyn om du läser det. Redigerad 16 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Länken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Den funkar för mig iaf Edit: Post nummer 1000, hur ska detta firas Redigerad 16 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Den funkar för mig iaf Edit: Post nummer 1000, hur ska detta firas Hur ser du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hur ser du det? Jag klickade på länken bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag klickade på länken bara Vilken då?! Hur vet du att du gjort exakt 1000 inlägg?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Vilken då?! Hur vet du att du gjort exakt 1000 inlägg?! Klicka där det står vice24. Klickar du där ser du information om dig själv och hur många posts du skrivit mm. Redigerad 16 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts