Fredrik89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ja som topicen lyder jag förstår inte hur man tar kort på d spelet, är d nån som kan berätta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Print screen antar jag. 1. Tryck på prt scrn knappen under spelets gång. 2. Öppna t.ex. paint. 3. Tryck redigera och klistra in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Hitta ett program men när jag göra som du säger så funkar d inte ändå att klistra in ?? fattar inget... Redigerad 15 april, 2005 av Fredrik89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nej det funkar ju inte med den jag har tryck men vart lägger sig bilderna igentligen?? Du måste som jag sa tidigare, öppna t.ex. paint och därifrån klistra in bilden med hjälp av klistra in funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Så jag hittat nu funkar d tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Så jag hittat nu funkar d tack... Ingen orska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts