SpokPlumpen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 3 asbra spel från Lucasarts guldålder. 4an är också bra men inte lika. Men vad tycker ni? Har ni ens spelat dem? Tipsar också starkt om Grim Fandango och Sam and Max. Ahh nu vart det nostalgi rush... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Grim Fandango *leta rätt på* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag spelade Monkey Island 1 & 2 när jag var liten men klarade dem aldrig...:"> Trean var lite lättare. Den är bra men inte riktigt lika bra som 1 & 2 tycker jag. Fyran är den sämsta av spelen. Ett annat spel från Lucas Arts som är väldigt bra är Full Throttle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Monkey island spelen äger ju "i am guybrush threepwood mighty pirate!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Guybrush Threepwood: "How can you see without eyeballs?" Murray: "How can you walk around without a brain? Some things no one can answer. " Guybrush: "You fight like a Dairy Farmer." Pirate: "How appropriate, you fight like a Cow." Pirate: "What's your name?" Guybrush: "It's Guybrush." Pirate: "What kinda name is that?!" Guybrush: "Well what's yours?!" Pirate: "Mancomb Seepgood." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Monkey Island äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Underbara spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ja, jo, jag spelade en av de där spelen. Men jag fattade inte vad jag skulle göra efter en stund, så jag gav upp.(Visste inte om gamefaqs.com då.) Har fortfarande inte varvat det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Dialogerna "Soon you will wear my sword like a shish kebab!" "First you better stop waving it like a feather-duster!" Droppa lite sköna citat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Insult Håller med till 100%! fighting! Det är så... gött. Älska skotten i Curse of The Monkey Island! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Monkey island äger! ända tills jag råkade pinka lite snett å hade sönder min skiva . de värsta var att jag tappade hela spelet i en cementblandare när jag var ute å lrade fotboll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Pottzork din satans mytoman...! Jag borde fanimej strypa dig eller så. Iaf rycka dig i kulorna imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Vad är det för fel på mig och mina kulor? Det var ju ditt fel! du skulle ju fånga de när jag kastade det, pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Visst visst... Men vi tar det här på MSN. Men nu till en fråga! Roligaste minnet? Vilken scen fick er att garva tills era brallor flög av... Jag kommer så väl ihåg när jag knatade runt lite och fick se en "action" som hette "Jump off cliff". Vem kan motstå. Gick ungefär så här sen... Guybrysh: Good bye cruel game world!... Ah screw it! Då skrattade jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts