GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag köpte Acion Reply Ultimate Cheats for San Andreas idag, och när jag var inne på en sida som hette Maxbot.com. Men när jag kollar på koderna står det efteråt, antingen GS/CB/AR2 NTSC, eller ARMax NTSC, eller PAL, eller ARMax PAL. Nu undrar jag vilken kod jag ska slå in om jag har Action Reply Ultimate Cheats for San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eftersom du har PAL versionen av spelet ska du nog ta PAL alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eftersom du har PAL versionen av spelet ska du nog ta PAL alternativet. Men hur vet jag att jag har PAL versionen, det står ju ingenstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Om det är den europeiska verisionen av spelet så ska det vara PAl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 bild på hur PAL märket ser ut. Ska finnas ett sånt på fodralet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Liten bild du har Corleone.. Men söta lilla John, du vet ju att du ska fråga mig innan du går offentligt med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Liten bild du har Corleone.. Men söta lilla John, du vet ju att du ska fråga mig innan du går offentligt med något. Allt för att det ska synas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Allt för att det ska synas. Går väl att ta med bara märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Men söta lilla John, du vet ju att du ska fråga mig innan du går offentligt med något. Aldrig i livet, jag vill gärna få detta att fufngera så snabbt som möjligt, det skulle aldrig fungera med din hjälp. Men tack ädå söta lilla Arwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sorry för Dubbelpost och sorry för Offtopic. Men jag undrar om det finns någon bra sida med massor av koder till Action Replay Ultimate Cheats for GTA San Aandreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hört talas om Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Provat Codejunkies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Provat Codejunkies? Har prövat codejunkies men det är rörigt Hört talas om Google? Nä vad tror du, förresten hittade jag ingenting Edit: prövade med codebreaker och det fungerade Redigerad 17 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts