thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Hej igen det är jag thegtafreak jag har lite nygjorda skins som jag tänkte dela med mig så använd och njut Redigerad 15 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tycker ni att skinnen är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Andvänd knappen 'EDIT' ovanför dina inlägg istället för att posta två gånger i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Okej tack Redigerad 15 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Du kasnke skulle läga dessa i moding sektionen och visa in game bilder så man ser hur de ser ut + spara bilderna med högre jpg(jpeg) kvalite eller med png. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eeeh jag kan inte lägga in skinnen jag måste lägga in en bild (liten bild) och det går inte fattar int vaför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eeeh jag kan inte lägga in skinnen jag måste lägga in en bild (liten bild) och det går inte fattar int vaför För mig funkar det om jag sparar bilden som bmp och lägger den i skins mappen (med bara ett skin på och i rätt storlek [samma som exemplet som finns]). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Denhär topicen borde ju vara i Modding forumet väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Okej förlåt jag ska stänga av de hä topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Okej förlåt jag ska stänga av de hä topicen Du kan inte göra det...be en mod att göra det, och så postar du bara alla dina skins topicar i modding forumet så blir det inge problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bara en fråga nu .....om man ritar en egen sån där bild kan det då bli ett skin eller måste man använda ett speciellt programm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är nog bara att rita på! Det finns väl en sån mall i skins mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bara en fråga nu .....om man ritar en egen sån där bild kan det då bli ett skin eller måste man använda ett speciellt programm? Måla på bah i paint eller så, se bara till att du sparar det i Skins mappen i BMP format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Alltså jag tog lite saker från google och svängde ihop de här skinnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hmm.. var det meningen att du skulle ladda upp en ny skin där men misslyckades eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men för f*n den här topice har legat o ruttnat så skriv lite då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men för f*n den här topice har legat o ruttnat så skriv lite då Varför? ingen vill kanske den kanske är tråkig... hoppas den dör ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts