kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Upptäckte buggen för väldigt länge sedan men nu ska jag skriva om den. Någon annan har förmodligen redan gjord det men det skiter jag i. Man kan springa omkring utan huvud. Om man kör 2player vid ett utav ställerna som är gjorda för 2 player spelande ska man ha en katana. Den spelaren som är player 2 ska hugga huvudet av player 1. Det står då mission failed och man avslutar 2 player spelandet. player 1 spawnar då utan huvud. Byt kläder så får man huvet tillbaka. Redigerad 15 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ja har vetat de sen november GAMMAL!!! (för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag vet,för mig med.Upptäckte det första gången jag spelade 2 player och det har jag också skrivigt i topicen så det är onödigt att kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har vetat det länge men för de som inte vet kan det ju vara kul. Finns även en del småklipp då folk spelar utan huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Testade för nån timma sen. Det fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hur gör man "headshot" med katana? Det blir ju så för mig ibland, men aldrig när jag vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Gammalt. Men jag tror inte det är någon bugg, jag tror det är ett easter egg av Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Gammalt. Men jag tror inte det är någon bugg, jag tror det är ett easter egg av Rockstar. Det är inte så att de släppte spelet lite FÖR hastigt? Jag menar.. halva San Andreas är ju en stor bugg. Eastereggs ska innehålla något sorts meddelande. Antingen om teamet eller nån liten hälsning av nått slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det är inte så att de släppte spelet lite FÖR hastigt? Jag menar.. halva San Andreas är ju en stor bugg. Eastereggs ska innehålla något sorts meddelande. Antingen om teamet eller nån liten hälsning av nått slag. Iofs, men jag tror det inte är något misstag av R*, utan att de gjorde det med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det är inte så att de släppte spelet lite FÖR hastigt? Jag menar.. halva San Andreas är ju en stor bugg. Eastereggs ska innehålla något sorts meddelande. Antingen om teamet eller nån liten hälsning av nått slag. Jo, det stämmer säkert. Jag tänkte först säga att påskägget i Vice City, att det inte stämde med vad du sa.. Fel.. Sen "No eastereggs up here!" på bron i SA. Fel där också Men lemmings är inget meddelande och handlar inte om R*... Snarare DMA. Hm.... UFO! Stämmer inte med det du sa. iallafall om ingen i R* är ett ufo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jo, det stämmer säkert. Jag tänkte först säga att påskägget i Vice City, att det inte stämde med vad du sa.. Fel.. Sen "No eastereggs up here!" på bron i SA. Fel där också Men lemmings är inget meddelande och handlar inte om R*... Snarare DMA. Hm.... UFO! Stämmer inte med det du sa. iallafall om ingen i R* är ett ufo Rockstar Games hette DMA förut. Sen delade de upp sig i olika små systerföretag som Rockstar North osv. "No eastereggs up here" är visst det ett meddelande. Jag vet dock inte grejerna i Vice City för det har jag inte ens klarat av hela. Lemmings-grejen är också ett meddelande. Det behöver inte vara skrivet, men det ger spelarna en liten hint om att samma killar var med och gjorde Lemmings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Rockstar Games hette DMA förut. Sen delade de upp sig i olika små systerföretag som Rockstar North osv. Var det inte så att det var Rockstar North som hette DMA förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Var det inte så att det var Rockstar North som hette DMA förut? Det är Rockstar North som gjort GTA-spelen, men alla systerföretagen grundades ur DMA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har vetat det länge men för de som inte vet kan det ju vara kul. Finns även en del småklipp då folk spelar utan huvud. Några såna har jag:)(som jag gjort själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts