Weener Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jo, Det är så att när jag spelar in videoklipp i fraps så laggar det medans jag spelar in, och laggar när jag kollar på filmen. Varför?. Behöver man någon codec eller nånting. Jag har massa codecs installerade redan. Innan jag installerade om windows på datorn så funkade allt perfekt. Hilfe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 För mig laggar de när jag spelar in å lagfritt när jag kollar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Mjo jag hade samma fel, jag tror jag gjorde om dom med codec. Minns inte riktigt. Du kan göra det i Videomach, vilket är gratis, så det borde inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag brukar inte spela in i spel för det laggar så otroligt mycket Spelar in filmer istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det är nog din hårddisk som inte kan arbeta så snabbt. Filmerna är ju inte komprimerade och tar massor mb/sek. Hur snabbt jobbar en IDE-hdd i regel? När man lanar kan man ju inte komma upp i hastigheter över typ 15 mb/sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts