Foo Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Här i Trollhättan finns det 2 Gymnasium, "MÅG" och "Nisse" Varje år denna dag har vi tävling i Innebandy, Handboll och Fotboll. Det vinnande laget får en skyltdocka, att behålla till nästa utmaning, som får vara med i skolkatalogen... Det är väldigt kul, och jag undrar om ni har några sådana SKOLA vs SKOLA tävlingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Här i Trollhättan finns det 2 Gymnasium, "MÅG" och "Nisse" Varje år denna dag har vi tävling i Innebandy, Handboll och Fotboll. Det vinnande laget får en skyltdocka, att behålla till nästa utmaning, som får vara med i skolkatalogen... Det är väldigt kul, och jag undrar om ni har några sådana SKOLA vs SKOLA tävlingar? Det är en utmaning att bara vara i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Inom kommunen så har högstadieskolorna varje vårtermin olika tävlingar. 7:or spelar fotboll, 8:or har friidrott och 9:or spelar innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Japp. i sollentuna så har vi danstävling med olika skolor och den som vinner vinner (gissa vad) äran...yey . det som är så kul är att nästan alla i skolan hatar tävligen men vi deltar ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) I vår skola är det varje vinter alltid snöbollskrig som slutar i slagsmål och slagsmålen känns som i gangs of new york fast utan vapen fast jag går inte i gymnasiet men ändå Redigerad 15 april, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har väl ingen tävling mellan skolor i kommunen, men vi van Skol-DM i innebnady iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det blir alltid snöbollskrig mellan våra skolor Men det går ganska vilt till, fönster krossas, folk blir nerslagna mm. Vår skola lyckas alltid vara bäst. Föra året sprang två killar från vår skola in på en av deras lektioner och kastar en snöboll på deras lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vi har den årliga rugbyn mella de stora gymnasieskolorna i kalmar. 9-2 till oss va KalleR eller var det förra året? MUahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag går i kunkspasskolan, en skola som enligt dom bränner 500 spänn styck per stol och tangentbord. Rekotorn är för övrigt alldesles för dumm för att ens komma på någonting sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Japp. I min kommun har vi lite allt möjligt. Tex volleyboll. Trippelboll och lite andra bollsporter. Det är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vi har den årliga rugbyn mella de stora gymnasieskolorna i kalmar. 9-2 till oss va KalleR eller var det förra året? MUahahaha. Bor du också i Kalmar? Det var bara tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är en utmaning att bara vara i skolan W0rd vi hade massor me turneringa i fyra o femman i handboll, friidrott o fotboll men nu har bah varit me 8ornas fotbolls turnering me nåra andra 6or o 7or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jao....I 1an2an och 3an hade vi en fotbollsturnering som heter Trixen I 4an5an o 6an har vi en friidrottstävling (Jag tog guld i längdhoppp...yippe) och i 7an 8an o 9an har vi orienteringstävlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jao....I 1an2an och 3an hade vi en fotbollsturnering som heter Trixen I 4an5an o 6an har vi en friidrottstävling (Jag tog guld i längdhoppp...yippe) och i 7an 8an o 9an har vi orienteringstävlingar Ärdet bara i er skola eller möter ni andra skolor också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Öhm, vi brukar möta en annan skola i rinkbandy, å de är ju dom som fixar dommare.. å dom är ju helt söndermutade. Fast vi utklassar dom med 10 - 1 kan dom lyckas få de till att vi förlorade O.o.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts