MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag svarade en gång verkar som han försvunnit för nu kan jag inte se hans post :S WTF! Okej. jag kan se den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Okej. jag kan se den iaf. Jga kan se den första men inte den andra men den andra frågade han om update då e det ju bara o läsa för frågan har redan varit stäld tidigare FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jga kan se den första men inte den andra men den andra frågade han om update då e det ju bara o läsa för frågan har redan varit stäld tidigare FFS! .jaha okej.. men öva lite på stavningen eller kolla igenom din post först. Obs inget illa menat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) .jaha okej.. men öva lite på stavningen eller kolla igenom din post först. Obs inget illa menat.. Jag vet att jag stavar fel om era iq 29- kan förstå vad ordblind är så skulle det vara bra börjar bli lite halft iriterad på att massa no lifers ska kommentera små stavfel fast att dom fattar vad man menar o det är ju viktigast att folk förstår Redigerad 18 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag vet att jag stavar fel om era iq 29- kan förstå vad ordblind är så skulle det vara bra börjar bli lite halft iriterad på att massa no lifers ska kommentera små stavfel fast att dom fattar vad man menar o det är ju viktigast att folk förstår Han menade inget illa, men jag kan förstå om det är lite knepigt när man är ordblind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Han menade inget illa, men jag kan förstå om det är lite knepigt när man är ordblind. Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts