Wolf_GTA Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kommer ingen update? Läser du dåligt eller??? Han skulle ju inte göra klart den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Sorry kollade bara efter bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kommer ingen update? Kanche jag kommer lägga ner nästan all min modding under hela sommaren fram tills hösten kan hända att jag gör lite på honnom får se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kanche jag kommer lägga ner nästan all min modding under hela sommaren fram tills hösten kan hända att jag gör lite på honnom får se.... Kommer du satsa på din stavning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kommer du satsa på din stavning? Mm det borde han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kommer du satsa på din stavning? Nej jag kommer satsa i din mamma och på henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Nej jag kommer satsa i din mamma och på henne Så du gillar sånt du.. och jag skulle inte snacka om nåns mamma.. tänk om han/hon inte har nån mamma... det skulle inte vara så speciellt kul då Redigerad 17 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Så du gillar sånt du.. och jag skulle inte snacka om nåns mamma.. tänk om han/hon inte har nån mamma... det skulle inte vara så speciellt kul då Ja dete klart jag e en MILF hunter... om dom inte har non så e jag necro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Necromancer vadå ska du ta upp henne från dom döda så att hon blir en zombie Eller Necrofil gräver upp henne (blää jag spyr nästan bara jag tänker på människor som gör så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Necromancer vadå ska du ta upp henne från dom döda så att hon blir en zombie Eller Necrofil gräver upp henne (blää jag spyr nästan bara jag tänker på människor som gör så) Hahah nej det e hett (ironiskt om ingen fattar att jag är det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej jag kommer satsa i din mamma och på henne ACHTUNG!!!! PÅHOPP!!! *REPORT*!!!!!111ettettett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 ACHTUNG!!!! PÅHOPP!!! *REPORT*!!!!!111ettettett VADÅ SOM OM INTE Kommer du satsa på din stavning? ÄR ETT PÅHOPP? du kanshe borde läsa lite mer innan det börjar klia i dina fingrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Tycker att det var fel av GRIM att skriva skit om Mr. M's morsa för det. Han kunde ju inte veta varför du(GRIM) och många andra på gtasajten inte är så bra på att skriva. Redigerad 18 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker att det var ganska elakt att säga "satsa på din stavning?" eftersom jag vet varför GRIM och andra på gtasajten inte skriver så bra.. Man kanske borde läsa igenom sin post innan man postar. Så den inte ser ut såhär Mna knaske borde läas igonmo sin post inann man potsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker att det var fel av GRIM att skriva skit om Mr. M's morsa för det. Han kunde ju inte veta varför du(GRIM) och många andra på gtasajten inte är så bra på att skriva. Han ville bara bråka men det e lungt jag säger bara till hans mamma o säga till honnom efter vi e klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) VADÅ SOM OM INTE Kommer du satsa på din stavning? ÄR ETT PÅHOPP? du kanshe borde läsa lite mer innan det börjar klia i dina fingrar Tycker själv inte det är ett påhopp.. mer en påminellse.. Ser mer "Nej jag ska satsa din mamma och på henne" som ett påhopp.. Du borde kanske ta och tänka till innan du postar.. ONTOPIC NU! Redigerad 18 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kommer ingen update? Läs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Läs! Svarar du på han 2 ggr? Ena gången Kanske, andra gången LÄS!!? OT: Tycker inte så vidare om Robocop. Bra gjort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Svarar du på han 2 ggr? Ena gången Kanske, andra gången LÄS!!? OT: Tycker inte så vidare om Robocop. Bra gjort iaf. Jag svarade en gång verkar som han försvunnit för ny kan jag inte se hans post :S WTF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts