Jump to content

Ett tips...

Guest Kurby
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ang. grafikproblem med farcry... vad har du för grafikkort? Vet att det finns en option man kan avaktivera i farcry configen som fixar det där. Men iaf, geforce 3 eller högre (inte geforce 4 mx) krävs för att spela farcry.

Jag har Geforce 4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp Guild Wars som kommer ut nästa vecka! ett troligen jättegrymt multiplayer rollspel som liknar WoW lite. läs mer på Guildwars.com eller guild wars norden.

Det ser faktiskt riktigt jävla grymt ut ^_^

Har de någonting med WOW att göra, menyerna är väl rätt lika som i WOW?

Hemsidan

Kolla på galleri sedan bilden längst upp till vänster

Vad kräver det för prestanda av datorn?

Jag får ny dator i slutet av sommaren, men kan man vänta såpass länge?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser faktiskt riktigt jävla grymt ut ^_^

Har de någonting med WOW att göra, menyerna är väl rätt lika som i WOW?

Hemsidan

Kolla på galleri sedan bilden längst upp till vänster

Vad kräver det för prestanda av datorn?

Jag får ny dator i slutet av sommaren, men kan man vänta såpass länge?

Det har lika mycket med WoW att göra som Wow har att göra Med Anarchy Online... alltså ingenting... :)

*EDIT*

Om du iofs skall välja mellan WoW och GW tyckerjag du ska välja GuildWars, det är (enligt mig) roligare, plus att det inte kommer vara någon form av månadsavgift för att spela det som i WoW (I alla fall enligt spelutvecklarna) ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har lika mycket med WoW att göra som Wow har att göra Med Anarchy Online... alltså ingenting... :)

*EDIT*

Om du iofs skall välja mellan WoW och GW tyckerjag du ska välja GuildWars, det är (enligt mig) roligare, plus att det inte kommer vara någon form av månadsavgift för att spela det som i WoW (I alla fall enligt spelutvecklarna) ^_^

Skulle du kunna länka till Anarchy? Om de finns gratis.. väldigt seg på morgonen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väl att det finns en jäkla massa geforce 4:or? ;) Har du ett sk. geforce 4 ti eller geforce 4 mx? Du behöver inte svara, men om du har MX varianten så kan du inte spela farcry :)

Jag vet inte vilket av dem jag har men det står på kartongen ^_^

Men jag har ett av de som fungerar till Far Cry iallafall...

Det där med vattnet försvann efter att jag installerat hela spelet, på bilden var det demot ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste bara säga att True Crime är det sämsta jävla spelet!

För det första hör man inte ens sin egna bil när man kör och det är allmänt dålig känsla...

För det andra är det dåliga kontroller och svårt att styra gubben i stressade situantioner!

Spelet är extremt dåligt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste bara säga att True Crime är det sämsta jävla spelet!

För det första hör man inte ens sin egna bil när man kör och det är allmänt dålig känsla...

För det andra är det dåliga kontroller och svårt att styra gubben i stressade situantioner!

Spelet är extremt dåligt ^_^

Kan man inte ändra kontrollerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte ändra kontrollerna?

Jo, det går men jag menade att det var dålig styrning!

Jag använde W,A,S och D som vanligt och så förstås musen men det var helt skillnad ifrån andra spel ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor