Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det där Wolfenstein? Flyter det bra? Jag kan spela Far Cry utan lagg och hack så det borde väl flyta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Far Cry ha ju ganska höga systemkrav så jag tror att Wolfenstein kommer flyta på utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Far Cry ha ju ganska höga systemkrav så jag tror att Wolfenstein kommer flyta på utan problem. Du hade rätt Det flöt på perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Du hade rätt Det flöt på perfekt Tur det, hehe skulle vara ganska konstigt annars. Med tanke på att Wolf:ET använder QIIImotorn a lá 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ang. grafikproblem med farcry... vad har du för grafikkort? Vet att det finns en option man kan avaktivera i farcry configen som fixar det där. Men iaf, geforce 3 eller högre (inte geforce 4 mx) krävs för att spela farcry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Köp Nintendo DS med mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ang. grafikproblem med farcry... vad har du för grafikkort? Vet att det finns en option man kan avaktivera i farcry configen som fixar det där. Men iaf, geforce 3 eller högre (inte geforce 4 mx) krävs för att spela farcry. Jag har Geforce 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Köp Guild Wars som kommer ut nästa vecka! ett troligen jättegrymt multiplayer rollspel som liknar WoW lite. läs mer på Guildwars.com eller guild wars norden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Köp Guild Wars som kommer ut nästa vecka! ett troligen jättegrymt multiplayer rollspel som liknar WoW lite. läs mer på Guildwars.com eller guild wars norden. Det ser faktiskt riktigt jävla grymt ut Har de någonting med WOW att göra, menyerna är väl rätt lika som i WOW? Hemsidan Kolla på galleri sedan bilden längst upp till vänster Vad kräver det för prestanda av datorn? Jag får ny dator i slutet av sommaren, men kan man vänta såpass länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Det ser faktiskt riktigt jävla grymt ut Har de någonting med WOW att göra, menyerna är väl rätt lika som i WOW? Hemsidan Kolla på galleri sedan bilden längst upp till vänster Vad kräver det för prestanda av datorn? Jag får ny dator i slutet av sommaren, men kan man vänta såpass länge? Det har lika mycket med WoW att göra som Wow har att göra Med Anarchy Online... alltså ingenting... *EDIT* Om du iofs skall välja mellan WoW och GW tyckerjag du ska välja GuildWars, det är (enligt mig) roligare, plus att det inte kommer vara någon form av månadsavgift för att spela det som i WoW (I alla fall enligt spelutvecklarna) Redigerad 17 april, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Testa Monopoly vegas tycoon. laddade ner en 30 minuters demo förut var väldigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 SWAT 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag har Geforce 4 Du vet väl att det finns en jäkla massa geforce 4:or? Har du ett sk. geforce 4 ti eller geforce 4 mx? Du behöver inte svara, men om du har MX varianten så kan du inte spela farcry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det har lika mycket med WoW att göra som Wow har att göra Med Anarchy Online... alltså ingenting... *EDIT* Om du iofs skall välja mellan WoW och GW tyckerjag du ska välja GuildWars, det är (enligt mig) roligare, plus att det inte kommer vara någon form av månadsavgift för att spela det som i WoW (I alla fall enligt spelutvecklarna) Skulle du kunna länka till Anarchy? Om de finns gratis.. väldigt seg på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Du vet väl att det finns en jäkla massa geforce 4:or? Har du ett sk. geforce 4 ti eller geforce 4 mx? Du behöver inte svara, men om du har MX varianten så kan du inte spela farcry Jag vet inte vilket av dem jag har men det står på kartongen Men jag har ett av de som fungerar till Far Cry iallafall... Det där med vattnet försvann efter att jag installerat hela spelet, på bilden var det demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag måste bara säga att True Crime är det sämsta jävla spelet! För det första hör man inte ens sin egna bil när man kör och det är allmänt dålig känsla... För det andra är det dåliga kontroller och svårt att styra gubben i stressade situantioner! Spelet är extremt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag måste bara säga att True Crime är det sämsta jävla spelet! För det första hör man inte ens sin egna bil när man kör och det är allmänt dålig känsla... För det andra är det dåliga kontroller och svårt att styra gubben i stressade situantioner! Spelet är extremt dåligt Kan man inte ändra kontrollerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kan man inte ändra kontrollerna? Jo, det går men jag menade att det var dålig styrning! Jag använde W,A,S och D som vanligt och så förstås musen men det var helt skillnad ifrån andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Zelda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Splinter Cell 1 det höll mig sysselsatt ända sen det kom tills för några månader jag plöjde igenom det 5-6 ggr stark rekommendation bättre än 2 &3 (fast inte grafik mässigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts