Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag söker ett jävligt roligt spel som kan hålla en sysselsatt väligt länge iallafall Kan tänka mig spel i racing/simulator/äventyr genren! Ge alla möjliga tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag söker ett jävligt roligt spel som kan hålla en sysselsatt väligt länge iallafall Kan tänka mig spel i racing/simulator/äventyr genren! Ge alla möjliga tips Microsoft Flight Simulator 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tröttnat på GT4 redan? Det är ju ett spel som håller väldigt länge iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Train simulator Grand turismo 4 om du har ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Gran Turismo 4 spelar jag inte så jätteofta eftersom det är väldigt likt GT 3 som jag spelat för mycket Train Simulator är väl ganska kul och Flight Simulator tycker jag bara e kul om man har en bra joystick vilket jag inte innehaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vänta tills Stalker kommer ut i Maj, eller typ F.E.A.R i Juni/Juli. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vänta tills Stalker kommer ut i Maj, eller typ F.E.A.R i Juni/Juli. (?) Nej, men ge mig ett tips på ett spel som redan finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) #Offtopic# Finns det någon demo till någon hyfsat ny flyg simulator? Har sökt som f*n men hittar inget . #Ontopic# Vänta till San andreas kommer till pc, lär ju bli jätte skoj med massa moddar och sånt . *edit* såg att du ville ha tips på sånna som redan finns... Aja, call of duty håller länge, lirar fortfarande. Redigerad 15 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 #Offtopic# Finns det någon demo till någon hyfsat ny flyg simulator? Har sökt som f*n men hittar inget . #Ontopic# Vänta till San andreas kommer till pc, lär ju bli jätte skoj med massa moddar och sånt . *edit* såg att du ville ha tips på sånna som redan finns... Aja, call of duty håller länge, lirar fortfarande. Jag har testat Call of Duty och Call of Duty: United Offense eller vad det nu heter! Men jag vill inte spela dem nu Ge mig mer tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag söker ett jävligt roligt spel som kan hålla en sysselsatt väligt länge iallafall Kan tänka mig spel i racing/simulator/äventyr genren! Ge alla möjliga tips Max Payne 1, 2, dom har jag aldrig tröttnat på iaf. NFSU 1 är rätt bra. Gta 3 och Vice City är otroligt bra. Mafia också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Max Payne 1, 2, dom har jag aldrig tröttnat på iaf. NFSU 1 är rätt bra. Gta 3 och Vice City är otroligt bra. Mafia också. Spel som man kan spela om och om och om och om och om igen: Max Payne 1 Zelda ocarina of time Goldeneye Hitman contracts och 2 Gta serien Mario 64 Banjo Kazooie Mafia Mgs3 Final fantasy 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Racing? Kanske TrackMania Sunrise (PC) är något för dig? Annars rekommenderar jag starkt Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Racing? Kanske TrackMania Sunrise (PC) är något för dig? Annars rekommenderar jag starkt Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2) Ska kolla upp det Jag glömde nämna att det inte ska vara något PS2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Trackmania verkar ballt, funderar på om jag ska lägga pengarna på det eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Trackmania verkar jävligt ballt! Jag har testat Far Cry precis och jag undrar vilket grafikinställning man skall ändrå på om man inte ser vattnet? Kollar man där vattnet är så är det bara blåa kullar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag förklarar grafikproblemet bättre med en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Brothers In Arms Call of Duty Fifa 2005 MTX Mototrax NBA Live 2005 NHL 2005 Soldiers - Heroes of World War II SWAT 4 Tony Hawk's Underground 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ifall du ska ha spel som är ute redan... Wolfenstein: Enemy Territory - Räckt länge för mig i varje fall, lirat det i över 2 år, 1 i klan. Helt ok spel med massor av kul! Iofs kanske inte direkt fetaste grafiken som går att få tag i men det är helt klart skönaste liret som sagt... Gratis också, titta in på fileplanet.com eller fragzone.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Ifall du ska ha spel som är ute redan... Wolfenstein: Enemy Territory - Räckt länge för mig i varje fall, lirat det i över 2 år, 1 i klan. Helt ok spel med massor av kul! Iofs kanske inte direkt fetaste grafiken som går att få tag i men det är helt klart skönaste liret som sagt... Gratis också, titta in på fileplanet.com eller fragzone.com Det ser rätt kul ut faktiskt! Är det ett gratis fullversion spel? Spelar man bara online? Edit: Letade fram det på FZ och fann detta: Press Tankar det just nu Redigerad 15 april, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ifall du ska ha spel som är ute redan... Wolfenstein: Enemy Territory - Räckt länge för mig i varje fall, lirat det i över 2 år, 1 i klan. Helt ok spel med massor av kul! Iofs kanske inte direkt fetaste grafiken som går att få tag i men det är helt klart skönaste liret som sagt... Gratis också, titta in på fileplanet.com eller fragzone.com Det där var ju askul Ska börja spela det istället för WC3, Diablo II och alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts