Bullet Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vad snälla dom på steam är ! Mjo.. Fast steam suger ändå ^^ Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ärligt så vad har alla emot Steam? JAg kan inte förstå hur man gillade att spela 1.5 via WoN mer? Kan nån förklara bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ärligt så vad har alla emot Steam? JAg kan inte förstå hur man gillade att spela 1.5 via WoN mer? Kan nån förklara bara Du slapp att logga in, och ladda hem updates till nåt kallat Steam, och du behövde bara ett spel. Mer praktiskt, det var som ett vanligt spel med mp-stöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Bara det att man inte kunde lira på sina egna gubbar på ICafé då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Bara det att man inte kunde lira på sina egna gubbar på ICafé då.... Varför spela på ITcafe när man kan spela på LAN och hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Varför spela på ITcafe när man kan spela på LAN och hemma? 100fps och snygga brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Varför spela på ITcafe när man kan spela på LAN och hemma? Föredrar att ha min config's från början så jag slipper börja ändra... pKz: Självklart! Hottiga brudar..Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts