Bullet Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En snubbe i mi nskola har hackat mitt account.. och cheatat på det.. så det har blivit avstängt.. finns det ngt sätt så att jag kan få tillbaka det? tackar i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nej, det ända du kan göra är att tvinga honom att köpa ett ny acount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Om du på något sätt kan bevisa att det inte var du som fuskade, så är det bara att skicka ett mail till valve.. Har du antivirus? Och bra lösenord? inte "hejsan", "5kSt27X5f" är bättre. Och lösenordsfrågan ska du inte ha. Fråga: "Vad heter jag?" Svar: "<namn>" helt värdelöst ta något skumt svar som ingen kan gissa sig till.. Lite tips bara Btw, om du spelade i skolan; smart att spela där, det finns ju keyloggers och massa skumt på datorerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Om du på något sätt kan bevisa att det inte var du som fuskade, så är det bara att skicka ett mail till valve.. Har du antivirus? Och bra lösenord? inte "hejsan", "5kSt27X5f" är bättre. Och lösenordsfrågan ska du inte ha. Fråga: "Vad heter jag?" Svar: "<namn>" helt värdelöst ta något skumt svar som ingen kan gissa sig till.. Lite tips bara Btw, om du spelade i skolan; smart att spela där, det finns ju keyloggers och massa skumt på datorerna.. Exakt! Jag har trettonciffrigt lösen, och som svar på mina frågar har jag nåt i stil mede aäjgsögkjaerölfjgseoöi 36gv4dsf654g654fsd564g35sdf4g54ses, så att ingen ska komma på svaret. inte ens JAG kan svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Exakt! Jag har trettonciffrigt lösen, och som svar på mina frågar har jag nåt i stil mede aäjgsögkjaerölfjgseoöi 36gv4dsf654g654fsd564g35sdf4g54ses, så att ingen ska komma på svaret. inte ens JAG kan svaret! Hehu, läste lite fel, trodde du hade 30 siffror Tretton, kul att komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 OMFG, LOLOLOL aaaaaaaaaaah världen går under, nu kan du aldrig mer lira cs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (((((((((((((((((((((((((((((((( ironin flödar över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Om det är som du säger har du rätt att polisanmäla killen som hackade ditt konto för dataintrång. Nu vet jag inte vad Valve kräver för bevis men en kopia av anmälan kanske räcker för att de ska tro på dig? Förresten stänger Valve vad jag vet aldrig av ett konto helt om man har fuskat, du blir bara nekad att joina servrar som har VAC och det blir du bara om fusket skedde på en VAC-server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Men isf så vetefan vad han har gjort med det.. det står "this account has been disabled" när jag ska "retriva mitt account".. Jag har inte spelat i skolan btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eru större än killen?? Då SKA du tvinga honom att köpa nytt annars ska du stoppa upp nått stort och hårt i röven på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eru större än killen?? Då SKA du tvinga honom att köpa nytt annars ska du stoppa upp nått stort och hårt i röven på han. Om den där killen är gay då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Då har Bullet skaffat sej ett problem. Redigerad 15 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eru större än killen?? Då SKA du tvinga honom att köpa nytt annars ska du stoppa upp nått stort och hårt i röven på han. Du ska stoppa upp något i nylet på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hur vet du att det var en kille på din skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Hur vet du att det var en kille på din skola? För han har gjort det förut.. En polare i skolan sa vad han hade bytt password till.. sen gick jag in och ändrade till ett annat än tidigare.. nästa dag var mitt account borta .. han är större än mig btw Redigerad 15 april, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 För han har gjort det förut.. En polare i skolan sa vad han hade bytt password till.. sen gick jag in och ändrade till ett annat än tidigare.. nästa dag var mitt account borta .. han är större än mig btw Har du berättat för din polare vad du har för lösenord??? Annars så kanske det var han som gjorde det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomten Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Men lilla gubben om jag va du skulle jag gå till skolan med en ak-4 skjuta skallen av han men du gör som du vill du kan ju banka skiter ur han det brukar funka Btw... Svårt att göra ett nytt eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Gymma i ett halvår till ett år och sen hotar du med att banka skiten ur honom om han inte köper ett nytt till dig. Det tar lång tid och så, men du får en bra kroppsbyggnad. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomten Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Mest lol men det e sant gymma blir stor för du e nog en lite svenne hehe samhere fast en bog one men men cya guys time to sleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Playstation man : Nej. Och jag tror att jag kommer få tillbaka mitt account snart a steam. Mailade till dom och dom stängde av det "Pga en säkerthetsåtgärd" för att han hackade det hela tiden. Så jag skickade in en bild på min cd key och min cd key så sa dom att jag skulle göra för att få tillbaka det. Piiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Playstation man : Nej. Och jag tror att jag kommer få tillbaka mitt account snart a steam. Mailade till dom och dom stängde av det "Pga en säkerthetsåtgärd" för att han hackade det hela tiden. Så jag skickade in en bild på min cd key och min cd key så sa dom att jag skulle göra för att få tillbaka det. Piiz Vad snälla dom på steam är ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts