Dusse Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Fuska... Ta bort snuten, du kan ändå få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 men savegamet kan ju gå sönder ju eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 TIPS Ha en snabb bil framme o lär dig den närmaste vägen till Pay´N`Spray Rädda snubben du behöver rädda i polis stationen. Sen kör till Pay`N`Spray Enkel lösning kanske men så gjorde jag.. Om du kör fast nån annastans så skriv var du kör fast.......::::: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag dör alltid precis när jag har räddat honom. kan man få några tips eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Ett tips: Innan du skjuter eller larmet har gått så ta det där kortet du behöver, ställ dig i ett tomt rum på våningen med flest snutar, huka dig i något hörn och vänta på dom dumma fanskapen att komme till dig. Ett tips är att använda ett vapen som siktar av sig själv (om du trycker ner R1). Det tar ett tag, men vad fan... det är det värt. SEN hämtar du snubben. Du måste ha en bil parkerad utanför, annars är du rätt kört med tanke på att det är en jäkla massa swat snubbar och fbis som väntar på dig utanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Det bästa vapnet för detta uppdrag är helt klart geväret det sämsta är ju typ m16 med tanke på at då är så j*vla svårt att sikta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Det enda rätta är att göra som riichard säger... Vill du ha lite sport i det hela ska du fixa en Spearow och flyga hem honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag rekomenderar revolver. auto-sikte och mycke kraftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 utanför stationen ska du ha en rhino med kanonen bakåt. För när du skjuter får den mer fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 så klarade jag det: du skall ha en phyton, åk och hämta lastbilen på filmstudion. kör till pay´n´spray och ställ en litet fordon så du snabbt ka byta. jag rekomenderar pay´n´spray längst ner på kartan. OBS! du får inte ta någon mer bil om inte lastbilen går sönder och du måste byta !!! starta uppdraget, kör med lastbilen till polisstationen och ställ bilen så att du snabbt kan köra där i från. gå in på stationen och gör det du skall, skjut några av vakterna som är nära. kuta ut där ifrån. strunta i han du skall hjälpa, han klarar sej. in i lastbilen kör till pay´n´spray. hoppa ur bilen när du är tillräckligt nära hoppa in i bilen som du har ställt där. kör in i pay´n´spray, vänta tills sjärnorna har slutat att blinka. kör och hämta gubben och kör honom dit han skall. TIPS !!! provkör stäckan till pay´n´spray några gånger. lyck till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Tack, men jag klrade det innan jag läst något....Men jag har aldrig en tanke på att fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 så klarade jag det: du skall ha en phyton, åk och hämta lastbilen på filmstudion. kör till pay´n´spray och ställ en litet fordon så du snabbt ka byta. jag rekomenderar pay´n´spray längst ner på kartan. OBS! du får inte ta någon mer bil om inte lastbilen går sönder och du måste byta !!! starta uppdraget, kör med lastbilen till polisstationen och ställ bilen så att du snabbt kan köra där i från. gå in på stationen och gör det du skall, skjut några av vakterna som är nära. kuta ut där ifrån. strunta i han du skall hjälpa, han klarar sej. in i lastbilen kör till pay´n´spray. hoppa ur bilen när du är tillräckligt nära hoppa in i bilen som du har ställt där. kör in i pay´n´spray, vänta tills sjärnorna har slutat att blinka. kör och hämta gubben och kör honom dit han skall. TIPS !!! provkör stäckan till pay´n´spray några gånger. lyck till. varför just en lastbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 lastbilen är mycke stabil om polisen försöker att ramma dig. och du kan köra rakt genom vägsperarna som polisen sätter upp utan att få sladd på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts