BroDD Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vill köpa hörlurar... asså sånna här små som man stoppar in i öronen... fast de ska inte va sånna vanliga som man bara stoppar in i öronen utan de ska va sånna som lixom sitter runt öronen... nån som vet nån sida där man kan köpa sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 NetOnNet Komplett Datorbutiken Webhallen Siba Elgiganten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 NetOnNet Komplett Datorbutiken Webhallen Siba Elgiganten OnOff? Teknikmagasinet? Hobbex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vill köpa hörlurar... asså sånna här små som man stoppar in i öronen... fast de ska inte va sånna vanliga som man bara stoppar in i öronen utan de ska va sånna som lixom sitter runt öronen... nån som vet nån sida där man kan köpa sånna? Skaru spela cs eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Skaru spela cs eller..? Nej.. spela trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nej.. spela trummor Fan va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Fan va coolt! Eller... såg nu på netonnet... ska inte sa sånna som ja sa först... utan sånna som öh... fan vet ja va dom heter... men sånna man kan ha på träslöjden typ sånna som djs använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 OnOff? Teknikmagasinet? Hobbex? Men förlåt, ja sket i dom me avsikt, eftersom JAG inte rekommenderar, skit i sånna där jävligt onödiga inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Funderar själv på att köpa hörluraar, ska ha dom till min mp3, en ipod, efterssom de högtalarna jag fick med sprack direkt! Någon som har något tips på hörlurar? Kom ihåg att jag ska ha dom till mp3´n! (Fan vad sur jag kan låta! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Men förlåt, ja sket i dom me avsikt, eftersom JAG inte rekommenderar, skit i sånna där jävligt onödiga inlägg. Jasså, så jag får inte heller rekommendera saker? Vafan, tänk på blodtrycket männsika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nej.. spela trummor Harru ett digitalt trumset? =) Köp dom här: http://www.teknikmagasinet.se/prod/mellan_bild/110326.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts