EricHarris Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Att du tagit över hans konto (eller om du haft det hela tiden) kommer ge dig en fet ban Han som hade detta konto va inte så snäll... Så jag tog tillbax det... Plus att jag koppla från han från mitt nät... han hade ju inget eget... Mm ge mig en fet ban... Så ska vi se om du kan hålla mig här ifrån... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vilket jävla dåligt skämt. Inte alls kul, kanske för dom som utförde det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vilket jävla dåligt skämt. Inte alls kul, kanske för dom som utförde det. Jo fast kalle gillade tydligen det innan han fick veta. Skumt ju... va döljer han... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det kanske va kul för er och ett X antal medlemmar men undra om det va så "jätte" kul för modsen? Man behöver ju inte ta allt så allvarligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Man behöver ju inte ta allt så allvarligt... Precis, det är ju bara ett forum, det är väl bara att logga ut, gråta en skvätt, sen komma tillbaka om man har lust... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Vem bryr sig... Har du nåt imot mig eller? det jag ville få sagt (allså det som du QUOTADE) va att det inte va så konstigt att han blev hybernatrad. är du konstig eller finns det någon andledning att du skrev så? om det finns någon andledning; vad i sånna fall? edit:@Funnylin och xstreem: nej, men det skapar ju bara irritation vilket jag tycker är helt onödigt . Redigerad 15 april, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har du nåt imot mig eller? det jag ville få sagt (allså det som du QUOTADE) va att det inte va så konstigt att han blev hybernatrad. är du konstig eller finns det någon andledning att du skrev så? om det finns någon andledning; vad i sånna fall? edit:@Funnylin och xstreem: nej, men det skapar ju bara irritation vilket jag tycker är helt onödigt . Det är JMC som har det kontot också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det är JMC som har det kontot också Hur vet du det?? om det är så att han har 2 konton, varför bannar inte du/ni honom?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hur vet du det?? om det är så att han har 2 konton, varför bannar inte du/ni honom?? Samma ip? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag vet inte nånting men jag skulle tro att hultan och hawkeye är kompisar.. förstår inte annars hur hökögat kunna bli mod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Någon som vet vem som varit inblandad i granskningen? Victoria Viklund??? Skum tjej Men det är kul läsning iallafall... Stavfelen gör det mer roligt. LÄS HÄR Vad hitta du det nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad hitta du det nånstans? Ett litet tips: Läs hela topicen "* set mode ++bb on JMC and EricHarris" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hur vet du det?? om det är så att han har 2 konton, varför bannar inte du/ni honom?? För att jag kan kolla upp ipnummer har ej rättigheten att banna folk så får vänta till hultan läser detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 För att jag kan kolla upp ipnummer har ej rättigheten att banna folk så får vänta till hultan läser detta Jak er smat KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Visst kan dom banna men det är också allt... Det finns så otoligt mycket kul program som gör nätet till ett helvete för en del... Jag är portad på 2 andra ställen (Säger ej vilka) men gissa vad... Jag kan utan några problem bli medlem där igen, och logga in... Ingen har kommit på mig än... Det är totalt omöjligt att porta någon... Banna går men ej porta... Redigerad 16 april, 2005 av EricHarris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Visst kan dom banna men det är också allt... Det finns så otoligt mycket kul program som gör nätet till ett helvete för en del... Jag är portad på 2 andra ställen (Säger ej vilka) men gissa vad... Jag kan utan några problem bli medlem där igen, och logga in... Ingen har kommit på mig än... Det är totalt omöjligt att porta någon... Banna går men ej porta... Konsekvenser: Om ni bryter mot någon av de ovanstående reglerna kommer vi att ge er en varning och eventuellt stänga av era posträttigheter eller hela kontot under en period, allt beroende på vad ni har gjort. Om det är något allvarligt kommer vi även att kontakta er internetleverantör och begära att ni får en varning hemskickad. Om ni bara har trotsat ordningsreglerna kommer ni troligtvis inte få någon varning men eventuellt ett meddelande av oss där vi ber er att rätta till det ni har gjort eller att ni bättrar er i framtiden. Vi ger oss även rätten att ge ut varningar som inte är grundade på reglerna här ovanför samt att när som helst ändra på reglerna. om det är så att du sabbar på gtasajten så kan ju hultan kontakta din internetleverantör. är det verkligen så du vill ha det? Redigerad 16 april, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Jag är portad på 2 andra ställen (Säger ej vilka) Lunarstorm och snyggast.se? eller kanske snuttis.se? Redigerad 16 april, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Lunarstorm och snyggast.se? eller kanske snuttis.se? Du glömde Playahead. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Skitsnack anser jag, sen att dem hon skriver idiotiska saker om t.ex. KalleR att ahn är störd och skit, bara når sjönk hon riktigt rejält till våran nivå isf.. Edit: jag skäms, jag läste inte allt... jag insåg inte att det var mer som ett "skämt" innan det var försent ... däremot så om det skulle vara sant att någon granskat o lallat skulle jag anse det som jag skrev först Redigerad 16 april, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 JMC har haxxor skillz, aktar er! Det här kan ju bli riktigt roligt . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts