JMC Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Någon som vet vem som varit inblandad i granskningen? Victoria Viklund??? Skum tjej Men det är kul läsning iallafall... Stavfelen gör det mer roligt. LÄS HÄR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Personligen så tycker jag inte att kalleR är så. undrar hur dom har kommit fram till det . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Måste säga att jag inte håller med då jag tycker att funnylin är den klart bästa moderatoren och en (du vet kanske vem du är) av dem som fick bäst betyg är den sämsta så enligt min åsikt är granskingen fel....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Haha, det där stämmer ju vafan nästan. Men att funnylin har kortstubin vill jag inte påstå, tycker han är en skön snubbe. Personligen så tycker jag inte att kalleR är så. undrar hur dom har kommit fram till det . Jo, det vore ju nice att se hur de har gjort testet.. Redigerad 15 april, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 HAHAHA! Hmm, undrar vad modsen säger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Håller inte med nåt av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Otroligt vad hon stavar bra.. vill gärna veta åldern på denne. vore inte minus med en hemort också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Menar hon att Funnylin har kort stubin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Haha vad är det för trams? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Någon som vet vem som varit inblandad i granskningen? Victoria Viklund??? Skum tjej Men det är kul läsning iallafall... Stavfelen gör det mer roligt. LÄS HÄR Vart fick du tag i det där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hade velat ändra lite... Ta upp KalleR från sämsta platsen och sett jocken och Stellhell där Och sen ska Funnylin och Topp3 vara bäst ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hade velat ändra lite... Ta upp KalleR från sämsta platsen och sett jocken och Stellhell där Och sen ska Funnylin och Topp3 vara bäst ! Arvid är bra också, han klämmer inte ur sig onödigt spydiga kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Arvid är bra också, han klämmer inte ur sig onödigt spydiga kommentarer. Det är ju det som är kul med Modsen, deras kommentarer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det är ju det som är kul med Modsen, deras kommentarer! Det är kul med kommentarer så länge de inte är taskiga eller om någon tar illa upp. Vissa kan ta väldigt illa upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tur att hon är "huvud ansvarig" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det är ju det som är kul med Modsen, deras kommentarer! Jo, modsens kommentarer är ju bäst bara för att de är mods. Ällär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vi kom fram till följande: 2 stucken av dom totalt 7 mod... Om dom stavar Stycken med U Altså stucken så är dom inte värdiga att granska mods.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vilken sjuk jävla sak. Stellhell får väl förfan själv avgöra om han ska kolla på sidor som visar lite extrema bilder. Fynnylin har väll ingen kort stubin? Han kan man ju skoja med om vad som helst. Dom andra modsen vet jag inte så mycket om fast den där saken var löjlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Somsagt, löjlig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vilken sida är detta ifrån? Varför ligger den på Silentwhisper? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts