Mathias Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Såg ni showen? Tycker själv att Hammerfall-Vindarna viskar mitt namn var bäst i hela showen. vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Haha, det är det sämsta och fjolligaste program jag sett. Musiken är botten och programledarna är inte de bästa samt man har lagt in det på en dålig tidpunkt. tittade en gång och då var det någon programledare som klätt ut sig till indian, vafan har det med Sverige att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag tittade egentligen bara på hammerfall så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det rent ut sagt sög, men Hammerfall var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 MEn orka melodifestivalen! hammerfall var väll sådär. de borde vara hårdrocksfestivalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Va? När gick det? Det är väl en tävling där typ olika länder tävlar med en låt? en tävling... SVERIGE VINNER! SVERIGEE! Vad tävlar vi med för låt? vaddå femtio år? Hur fan har det klarat sig så länge? Om hammerfall var med så var det väl hårdrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts