darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tack vare att GTA:Swedens polisbil idag är försedd med texten "trafikpolisen göteborg", har jag valt att göra en omröstning om vilken stad ska ersätta VC i GTA:Sweden... Jag plockade med Visby på Gotland och Färjestaden på Öland för att klimatet passar, och för att båda är öar, precis som Vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Stockholm pga det är sveriges huvudstad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Stockholm pga det är sveriges huvudstad.. .w0rd stockholm är sveriges huvudstad och jag bor i stockholm . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Göteborg!! För det är lagom stort! och för att jag bor där! och för att frölunda ligger där!! Aaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Malmö, för då kan du ha Little Haiti som Rosengård! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Stockholm känns för stort, Malmö känns för trist, Färjestaden känns för litet. GBG är nog rätt lagom, och Visby skulle vara skönt att cruisa runt i. Nullvote. Redigerad 18 april, 2005 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ahha ta falun! skoja ne men stockholm? kanse j*vligt stort men ja? ahah det ska jö blir gta sweden så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Stockholm eller Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Av de alternativen som fanns att välja bland tror jag Stockholm skulle bli bäst, är liksom Sveriges huvudstad och skulle nog vara lämpligast i ett GTA:Sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nä, du får nog ta Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det känns som att kriminaliteten i Visby/Färjestaden inte är någonting att göra ett spel om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Aa ta stockholm för då kan man ju åka både tunnelbana och spårvagn åsså kan man ju gå på gröna lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ja, hade fan varit kul att kunna springa omkring i tunnelbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ni borde göra om GTA3, och gör stockholm, perfekt och T-centralen och så. Sen får ni gärna göra Brandbergen också(2 mil söder om sthlm.) för där bor jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Så klart Stockholm, tänkt att åka omkring med en grym bil genom Rinkeby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Aa ta stockholm för då kan man ju åka både tunnelbana och spårvagn åsså kan man ju gå på gröna lund Liseberg är ju mycket bättre än Grönan!! Balder, Kanonen m.m.!! Fast Stockholm passar nog bättre om man vill ha med riksdagen oc hslottet och sånt. Fast jag tycket man kan göra en fantasistad med lite blandade saker som står för hela sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Malmö, för att det finns betydligt mcyekt mer utlänningar där.. Så det blir mer gängmöjligheter osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Hur kommer det sig att färgestaden är med i omröstningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Åh nej, jag gjorde det stora misstaget att rösta på Visby . Det skulle vara en bra förebild för Sverige med sandstränder och så (?). Men jag ångrar mig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hur kommer det sig att färgestaden är med i omröstningen? Det ligger pa oland, alltsa finns dar strander, ossa kan man fa plats me hela stan i spelet!!! Men, som det verkar nu far det bli stockholm!!! Sa sluta skriva goteborg o malmo pa era prylar, om ni vill ha med dom i gta>swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts