Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 vem tror ni vinner om gta 3 killen och gta vc killen skulle slås vem tror ni vinner? jag tror att gta 3 killen vinner då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Är detta onödigaste topicen nånsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Är detta onödigaste topicen nånsin? varför är den onödig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 För att det är bland det dummaste och barnsligaste ämne som finns. Det är som om 5 åringar skulle argumentera vem som skulle vinna mellan Superman och Batman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 För att det är bland det dummaste och barnsligaste ämne som finns. Det är som om 5 åringar skulle argumentera vem som skulle vinna mellan Superman och Batman. ja men alla vet ju att batman skulle vinna så vad är poängen att ta upp det. man vet ju inte rigtigt vem som skulle vinna av gta 3 snubben eller gta vc gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Hahahahaha Vilken otroligt onödig topic!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 ockej jag håller med att det var en onödig då he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 svårt o tro att batman skulle vinna över superman, batman får ju pisk av joker fanva barnsligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 svårt o tro att batman skulle vinna över superman, batman får ju pisk av joker fanva barnsligt.... nej man har ju BatWomen och Robin!! Batwomen visar sin Br#st för superman då svimar han sen är det bara att sparka på honom he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 hahahaha! Fan vad roligt frågan lät Jag tror snubben mittemellan skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag har inte sett Tommy Vercetti slåss än, så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag vet eint riktigt vem som skulle vinna kanske VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts