Lindström Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tjenre, nu ere så att det är massa mappar som ploppar upp när jag startar datorn, tex. papperskorgen, driv3r & olika spelmappar! Någon som vet hur ska jag få bort detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ta bort från autostart om dom finns där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tjenre, nu ere så att det är massa mappar som ploppar upp när jag startar datorn, tex. papperskorgen, driv3r & olika spelmappar! Någon som vet hur ska jag få bort detta? En gång var jag inne på en hemsida. typ. där man kunde köpa spel. Då startade en nerlladdning. Och det var ett porrprogram. Jag avinstalerade det och så. men mappen kunde jag inte ta bort. Så jag la in den i start/program. Och bytte namn och sådär. sen när jag la in te.x mulle meck som jag hadde d¨när jag va 8 eller nå. då startades jämnt spelet. så det kan vara en sådan mapp. som du har någonting i. Fast. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Lol, inge porr här inte! Det är Atari mappen som kommer upp, & papperskorgen. Vart hittar jag Autostart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Lol, inge porr här inte! Det är Atari mappen som kommer upp, & papperskorgen. Vart hittar jag Autostart då? Msconfig i Start -> Kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts