Kaboom Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Äntligen en GTA PSP tråd! Information om spelet, osv. Redigerad 14 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Äntligen en GTA PSP tråd! Information om spelet, osv. Ehum... PSP? Vad har det med GTA att göra? Kan jag likaväl börja med en DS tråd, i och med att GTA ska komma till DS också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ehum... PSP? Vad har det med GTA att göra? Kan jag likaväl börja med en DS tråd, i och med att GTA ska komma till DS också... PSP kommer ju ha lika mycket kraft som PS2 och ha en widescreenskärm...Vilket gör att man kan se bättre och att det är så bra att SA nästan skulle kunna spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 PSP kommer ju ha lika mycket kraft som PS2 och ha en widescreenskärm...Vilket gör att man kan se bättre och att det är så bra att SA nästan skulle kunna spelas ... och d;da pixlar, usel battteritid och en massa annat kr[ngel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Man kan köpa batterier..För det tar inte lång tid att byta. Är man försiktig med den så kommer det inga döda pixlar på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 PSP kommer ju ha lika mycket kraft som PS2 och ha en widescreenskärm...Vilket gör att man kan se bättre och att det är så bra att SA nästan skulle kunna spelas Det enda som var sant i det där inlägget var att PSP har en widescreen-skärm. Apropå batteritiden som de flesta klagar på; har man full ljusstyrka, fullt med volym och WiFi påslaget så kan man spela ungefär 4 timmar Ridge Racer. Men vem spelar med allt sånt på? Bara genom att slå av WiFi så får man några extra speltimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ehum... PSP? Vad har det med GTA att göra? Kan jag likaväl börja med en DS tråd, i och med att GTA ska komma till DS också... Du.. Tänk efter lite.. Rockstar Leeds håller på med ett GTA spel till PSP, därför ska vi snacka om det HÄR! Synd att du är efterbliven dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nu ska vi inte vara otrevliga Någon som har en aning om vad en sån leksak kommer kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Någon som har en aning om vad en sån leksak kommer kosta? Jag gissar på runt 2000-3000 spänn om jag känner Sony rätt. Spelen hamnar nog på 400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Gjorde en ful fake PSP screen: http://www.wiee.net/kaboom/Screen.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tycker den var cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Gjorde en ful fake PSP screen: "Klipp & klistra" 101 Dessutom klarar psp 3d grafik bättre än den bilden... Fan sämre än PSone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 "Klipp & klistra" 101 Dessutom klarar psp 3d grafik bättre än den bilden... Fan sämre än PSone. Japp, den gamla, fina klipp och klistra tekniken. Underskatta inte betagrafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Undra hur stor Draw Distance GTA-spelet på PSP kommer att ha o hur stor staden kommer att bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts