Argon Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hur är egentligen musiken i SA?, är det för mycket hip-hop och för lite hårdrock eller? Maiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hur är egentligen musiken i SA?, är det för mycket hip-hop och för lite hårdrock eller? Maiden!!! Allt möjligt, det är: Modern Hip-Hop Classic Hip-Hop Funk Country Classic Rock House Dub/Reggae Soul Alternative till... Rare Grooves Och allting är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Countryn och den klassiska rocken äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag tycker att det är helt lagom, men rocken tkr jag är lite jobbig ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Musiken är grym i SA. Radio Los Santon och K-DST är lätt de bästa radiokanalerna i hela GTA-serien tillsammans med VROCK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker att musiken är ganska hyfsad i S.A. Men den är klart bättre i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker att musiken är ganska hyfsad i S.A. Men den är klart bättre i Vice City Ahh 80-tals musik äger! Fast 90-tals e också rätt bra:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jo det håller jag med om .. alla gta som har släpps har altid haft bra musik... tycker iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Älskar reklamerna i gta.. dom e bara bäst asså ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag har inte gillat nån musik i gta så jag får väll köra gta på dator där jag kan lagga in dom låtarna jag gillar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts