thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag vet att jag har tagit upp det hä flera gånger men ändå hur förminska jag mod filerna te:x landstal:txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men gör inte nya topics helatiden! Testa att först radera filerna och sen lägga in dom nya. Har haft det problemet också, men det fixade sig. Och nästa gång: sök innan du frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men det funkar inte för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ta bort skrivskyddet på hela vice city-mappen så funkar de, men radera först också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Ska testa Redigerad 14 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Och skit i bilden jag postade lite sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Funkar skitbra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har du nått fel i hjärnan, går du i en särklass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har du nått fel i hjärnan, går du i en särklass? kan inte låta bli att hålla med.. thegtafreak, har du fortfarande inte hittat Edit-knappen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Jeppan va fan snackar du för skit jag går inte i någon jävla särklass du kanske gör det och du stuffat jag har hittat edit knappen men jag använder den när jag vill Redigerad 17 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Skriv då den här topicen ska inte ruttna skriv skriv skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Var får jag tag på Dmagic wheel mod??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Gissa .......GOOGEL eller med någon modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Skriv då den här topicen ska inte ruttna skriv skriv skriv Du har ju fått svar ditt __ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Thegtafreak: Ignorera bara dem som är otrevliga här. Dem tror att dem är mer värdiga eftersom att dem har varit medlemmar längre. Redigerad 20 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Thegtafreak: Ignorera bara dem som är otrevliga här. Dem tror att dem är mer vädiga eftersom att dem har varit medlemmar längre. Men han har ju fått svar på sin fråga. Varför ska denna tråden bli 200 sidor lång? Redigerad 20 maj, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts