berit Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man borde bara ha utvecklingssamtal om man har med ett dampbarn å göra med den här terminen i 9 fick vi välja om vi skulle ha utvecklingssamtal eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man borde bara ha utvecklingssamtal om man har med ett dampbarn å göra med den här terminen i 9 fick vi välja om vi skulle ha utvecklingssamtal eller ej JÄVLA TUR UNGE!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Utvecklingsamtal? tror jag skolkade den lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag har för mig att det står i nån lag att alla elever ska informeras om hur de ligger till i de olika ämnena en gång per termin. Vi får i alla fall välja om vi vill komma på utvecklingssamtalen eller inte och vi hade till och med förmånen att få gå utan förälder redan innan vi hade fyllt 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag ska ha mitt utvecklingssamtal om 50 min :'( jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Hahah, hade mitt nyss, och det gick bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Gött att slippa utvecklingssamtal när man går på gymnasiet. Hur jag ligger till i de olika ämnena får jag reda på iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Utvecklingssamtal är för att ens lärare ska se om ens päron är tilräckligt fina för att dejta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Även om dom oftast säger bra saker om mig så hatar jag utvecklingssamta. Så jäkla spänd stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts