NiKe-eKiN Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag tycker inte det är dåligt med utveckligsamtal. Visst det är jobbigt och så, men det är bra att veta hur man ligger som nån annnan sa. På våran skola får man innan utvecklingssamtalen skriva i ett eget omdömme för varje ämne och skriva sina starka och svaga sidor. Sen går man igenom alla dom papprena på samtalet och man vet vad man ska bättre sig på och så. Så gör vi oxxå Men utvecklingssamtalet är inte så farligt mest jobbigt att sitta där och prata med en lärare i 30 minuter Tur att man inte är en sån som auger på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Utvecklingsamtal kan vara trevligt ibland. (Får ju oftast mest positiva grejer ) Går igenom ämne för ämne, vad som förväntas, vad jag borde kunna förbättra, vilket betyg det lutar åt, osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 För mig är det så att lärarn går igenom ämne för ämne och ser om jag utvecklats eller inte...jag är ju rätt skötsam så jag får höra mest positiva grejor, men visst är det bra! att man får veta mer exkt hur läget är för en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vi får sånna pilar :'( Gissar på att mina kommer vara duktigt dåliga i år.... Men fyfan vad det ska bli skönt i 8an när man får betyg.... Om du längtar efter åttan kan jag ge dig ett råd. Njut av sjuan så länge den varar, åttan är den hemskaste årskurs jag någonsin gått i. Prov varje vecka typ. Var glad att du slipper betyg, det är ett rent helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vi får sånna pilar :'( Gissar på att mina kommer vara duktigt dåliga i år.... Men fyfan vad det ska bli skönt i 8an när man får betyg.... Längtar du efter betyg? Hahaha. Vi får väl se vad du säger efter du börjat få det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. vi kommer ha vår första i gymnasiet snart. våran lärare är schysst men otroligt sträng! kommer väl bli typ: -"varför gick du inte på gympan förut?" -"dåliga tider! men det är roligt nu!" -"det skulle du tänkt på innan! om du inte får godkänt i idrott blir det inget körkort, bla, bla, bla och mera bla....." ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Längtar du efter betyg? Hahaha. Vi får väl se vad du säger efter du börjat få det. =) Ja för med dem jävla pilarna så Tar dom efter hur man jobbar/sköter sig på lektionen också.... Skitbra att alla min sånna är snett neråt eller neråt. Om jag inte gör något på lektionerna i 8an men skriver Mvg på t.ex alla matteprov så måste läraren ge mig mvg i betyg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nej! Närvaro och hur du jobbar på lektionerna tas med av många lärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eh, om lärarna använder något sorts dolt betygsystem genom att rita "pilar" så anmäl dem. Inga betyg innan åttan för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har skiten på måndag, dock det sista med förälder. Hade det bara vart en månad senare hade man fått gå själv.. (18) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Eh, om lärarna använder något sorts dolt betygsystem genom att rita "pilar" så anmäl dem. Inga betyg innan åttan för fan. Jaha... Men jag har fått sånna pilare sen sexan Det står typ : Lektionsarbete: Prov / Läxor : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Betyg är bara jobbigt ibland Inte när man hör MVG men ibland får man bara G och så frågar alla va man fått och så har dom VG Hatar sånt Men det blev inte så mkt så för mig men för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 För att föräldrarna ska få reda på om du är ett geni eller ett pucko... Eftersom att man själv kanske förskönar sanningen ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 För att föräldrarna ska få reda på om du är ett geni eller ett pucko... Eftersom att man själv kanske förskönar sanningen ibland... Wo0rd..Och så får dom veta allt skit man gjort. Jag brukar kunna förhindra att dom går på skiten ibland. Då får man sitta ensam istället.Då är det bara säga att man ångrar sig så mycket för allt man har gjort och sen får man gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det går bra i skolan. Mmm. Tycker du om den läraren? Nej. Varför inte? Hon har ngt imot mig. Vad gör du på rasterna? Sitter inne. Tycker du om skolan? Nej. Varför inte? Det är trist.. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Gött att man slipper det i år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Helt jävla värdelöst är det... Bla bla bla... Och varför kom du inte på den här lektion... Bla bla bla Blev så uttråkad att jag gick... Iofs skulle jag ha bild men ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har det om en månad. morsan kommer inte bli så glad. fick g- på Noprovet, har inte gjort matteläxan på 14 veckor och bildläraren dampar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 har inte gjort matteläxan på 14 veckor Lol. Kommer ihåg den tiden. I hela 9:an gjorde jag totalt ungefär 10-20 tal, och ingen sa något...helt jävla otroligt. Ung och dum...ung och dum... (btw: Tror inte jag gjorde en endaste mattläxa i hela nian heller...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Lol. Kommer ihåg den tiden. I hela 9:an gjorde jag totalt ungefär 10-20 tal, och ingen sa något...helt jävla otroligt. Ung och dum...ung och dum... (btw: Tror inte jag gjorde en endaste mattläxa i hela nian heller...) Hehe,duktigt men jag ska inte säga någt, har inte börjat 8:an än Edit: härligt slapp ny sida Redigerad 15 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts