NiKe-eKiN Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Varför har man den skiten. Det är bara jobbigt att va där man bara sitter där och säger JAJAJA Det är meningslöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vet inte, för att man ska "utvecklas" eller nåt. Ger ändå inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hmm, men.. du får ju veta hur du ligger till i en massa ämnen och vad du kan göra för att höja dig i ett ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag är ju ett MVG-barn (Eller mest VG-barn) så jag hör ju bara bra saker om mig själv. Dessutom så brukar jag, mor och läraren prata om saker som jag tycker att skolan gör dåligt, så ja man utvecklas och utvecklar. Bara positivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Föräldrasamtal är först och främst för att föräldrarna ska få veta hur det går, om man slåss mycket eller är allmänt korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Föräldrasamtal är först och främst för att föräldrarna ska få veta hur det går, om man slåss mycket eller är allmänt korkad. Nej föräldramöte(samtal) är när skolan upplyser föräldrarna till eleverna i klassen om något visst i skolan. Du blandar ihop samtalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nej föräldramöte(samtal) är när skolan upplyser föräldrarna till eleverna i klassen om något visst i skolan. Du blandar ihop samtalen. Oups, du har rätt! Tror jag... fan! Nu är jag förvirrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Våra utvecklingssamtal: Hur trivs du i skolan? - Bra. .......klassen? - Bra. Något ämne som är jobbigt? - Nä. osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kommer Ihåg i mellan-stadiet när lärarna använde utvecklings-samtalen till att skälla ut en! Farsan satt å skrattde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Orka ha de. man sitter ändå bara stilla å stirar ned i golvet å mummlar mmmmm när dom säjer något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Våra utvecklingssamtal: Hur trivs du i skolan? - Bra. .......klassen? - Bra. Något ämne som är jobbigt? - Nä. osv... Exakt samma här..... -Hur tycker du det är i klassen? -Hur tycker du det går i matten? -Hur trivs du med lärarna? osv. Under 30 minuter sitter man och svarar "bra" på alla frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jaha.. Den jävla skiten kommer nu igen ja .. det blir väl typ : Ja hur ska vi göra nu i detta ämnet ? Varför är du så mot den och den läraren ? Hon / han är rubbad ! osv osv... Men det som är bra är att jag har världens bästa mentor !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Exakt samma här..... -Hur tycker du det är i klassen? -Hur tycker du det går i matten? -Hur trivs du med lärarna? osv. Under 30 minuter sitter man och svarar "bra" på alla frågor. ... och meningslöst är det. Om det sitter någon som är mobbad och de frågar hur han/hon mår, skulle den personen med största sannolikhet säga "bra...". Och då tycker läraren att alla problem är lösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kommer Ihåg i mellan-stadiet när lärarna använde utvecklings-samtalen till att skälla ut en! Farsan satt å skrattde! Tvärtom för oss. Vi fick alltid positivt, adlrig negativ kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Skönt att detta var det sista, och en sak till. Jag kom inte in på mitt program jag valde. Så jag valde Hotell&Resturang istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 De mentorer och lärare jag har haft har typ alltid använt utvecklingsamtal till att klaga på min handstil, sist tog de med en bok och visade min underbara skrift för morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hmm, men.. du får ju veta hur du ligger till i en massa ämnen och vad du kan göra för att höja dig i ett ämne. Visa ord, visa ord. Lyssna på den vise mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag tycker inte det är dåligt med utveckligsamtal. Visst det är jobbigt och så, men det är bra att veta hur man ligger som nån annnan sa. På våran skola får man innan utvecklingssamtalen skriva i ett eget omdömme för varje ämne och skriva sina starka och svaga sidor. Sen går man igenom alla dom papprena på samtalet och man vet vad man ska bättre sig på och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tvärtom för oss. Vi fick alltid positivt, adlrig negativ kritik AAAAA gammla eva Synn att man inte har en sån lärare nu Fast han är väl med helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 På våran skola får man innan utvecklingssamtalen skriva i ett eget omdömme för varje ämne och skriva sina starka och svaga sidor. Sen går man igenom alla dom papprena på samtalet och man vet vad man ska bättre sig på och så. Vi får sånna pilar :'( Gissar på att mina kommer vara duktigt dåliga i år.... Men fyfan vad det ska bli skönt i 8an när man får betyg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts