hubbert Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Vilket tycker ni är det bästa gratis MMORPG? själv tycker jag tibia. Redigerad 14 april, 2005 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Runescape tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 MU Online MU Online BrightSide (Behöver första MU.) KnightOnline (Kan ej länk, sorry.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hmm, Conquer Online, Anarchy Online Tibia är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Roseonline www.roseon.com KalOnline är väl rätt ok, Spelade det förr men inte längre. Mu Online är också kul! Redigerad 14 april, 2005 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Roseonline www.roseon.com KalOnline är väl rätt ok, Spelade det förr men inte längre. Mu Online är också kul! Hmm har iof bara testat rose så jag måste säga rose Lirar du ?? föresten ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hmm har iof bara testat rose så jag måste säga rose Lirar du ?? föresten ?? Ja det gör jag började idag efter det att min kompis tipsade mig. Väldigt roligt spel blev fast direkt, e lvl 10 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tibia är inte ett MMORPG, utan en Grafisk MUD Hmm bästa gratis, Guild Wars typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 R.O.S.E e kul, fast man tröttnar efter ca 8 timmar i sträck... Guild Wars e ju inte gratis, fast no månadskostnad! jag hade tänkt att förhandsbeställa det idag för det är ju det bästa multiplayer rollspelet någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 RuneScape! Tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ja det gör jag började idag efter det att min kompis tipsade mig. Väldigt roligt spel blev fast direkt, e lvl 10 nu! På vilken server kör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ja det gör jag började idag efter det att min kompis tipsade mig. Väldigt roligt spel blev fast direkt, e lvl 10 nu! Har en soldier i level 26... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Är MU värt att tanka ner? Annars tycker jag WoW-Betorna eller Knight Online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hmm bästa gratis, Guild Wars typ. Bästa heeelt gratis. Visst har Guild Wars ingen månadskostnad men spelet kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Är MU värt att tanka ner? Annars tycker jag WoW-Betorna eller Knight Online... MU är skitroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 MU är skitroligt. Aaaa... det var helt ok, men finns det verkligen ingen minimap? Sen undrar jag hur man får skills om man är Dark Knight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Kan man ladda hem ROSE i en torrent fil? För jag hittar inte det på sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag laddar ner rose nu 71 procent fan vad spännande det ska bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Kan bara medela att servrarna kan vara rätt fulla ganska ofta men när man nu har kommit in och e i en soft level så ere skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Screw tibia...skiten sabbade 4 år av mitt korta liv... själv diggar jag KnightOnline Dock 250 mbs stor fil (om inte mer) så det tog ett tag o tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts