GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ska nog graffa lite till gta bilden här ska jag spaya i sommar non stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mask syns inte det?? borde ju se lite eftersom det hänger en jason hockey mask på M:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mask syns inte det?? borde ju se lite eftersom det hänger en jason hockey mask på M:et Nu ser jag, jag såg inte så tydligt, koncentrerade mig mest på gifflarna hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Snyggt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Bra, då vet man vem man kan polisanmäla när man ser den tagen runt om i Sverige . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Bra, då vet man vem man kan polisanmäla när man ser den tagen runt om i Sverige . Ähh jag får bara dom gråa deprimerande betong väggarna attt må bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ähh jag får bara dom gråa deprimerande betong väggarna attt må bra W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad häftigt av dig att lägga dit kniven för att alla ska se att du äger en sån, men men, var snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad häftigt av dig att lägga dit kniven för att alla ska se att du äger en sån, men men, var snyggt Dibblo..... Märkte inte den förrnst nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad häftigt av dig att lägga dit kniven för att alla ska se att du äger en sån, men men, var snyggt Nej pappret var rulalt och rullade ihopp sej hela tiden så jag tog vad som låg närmst.. men om du vill veta vad det är för non så är det en italensk fäll knif aven kallad "stillet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Rätt snyggt, även fast jag inte gillar Wildstyle eller allmänt oldschool målningar (Du vet att det redan finns en känd målare som drar Mask va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Pfft, vandalisering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Rätt snyggt, även fast jag inte gillar Wildstyle eller allmänt oldschool målningar (Du vet att det redan finns en känd målare som drar Mask va?) Nepp jag är inte så insatt det var ett tag sen jag målade med typ 2 år sen men i sommar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nej pappret var rulalt och rullade ihopp sej hela tiden så jag tog vad som låg närmst.. men om du vill veta vad det är för non så är det en italensk fäll knif aven kallad "stillet" Är inte stilett en sån som skjuter ut bladet istälet för viker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Är inte stilett en sån som skjuter ut bladet istälet för viker? Jo korekt det gör min man trycker på den runda stora silvriga knappen på sidan. det finns 2 varianter en som kommer ut från sidan o en som kommer ut i mitten (i handtaget) som drivs av magnet dom pajjar lätt... men det gör inte den som jag har kvar som kommer från sidan min som kom ut från handtaget gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Så här blev den på dator (inte särskilt nöjd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts