Pico Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Hehe... utrag ur Sputh Park Episod 301: Rainforest Schmainforest: "...bering an activist is totally GAY!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 varför skuter dom huvet av folk om dom tycker d e läskit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 varför skuter dom huvet av folk om dom tycker d e läskit? bra fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Man kan juh säga att GTA VC e en simulator som man kan tränna på att köra bil utan att köra på nån eller att försöka sköta sig utan att döda nån! Ingen har sakt att man har spelet för att bara döda! eller hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vadådå... några i min klass (ska börja sexan.... detta var för 2 årsen) kunde köpa öl hur lätt som helst på sibylla här i vimmerby... helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det borde vara förbjudet för alla under 18 at spela gta...näe, bara skojja. jag tycker inta att det ska vara 18årsgräns, det är lite väääl högt. (inte för att det spelar mig någon roll) ...men är man under 15 borde det vara förbjudet att spela våldsspel. små barn ska inte spela sånt. de kan ju bli påverkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Sug alla Moraltanter och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det borde vara förbjudet för alla under 18 at spela gta...näe, bara skojja. jag tycker inta att det ska vara 18årsgräns, det är lite väääl högt. (inte för att det spelar mig någon roll) ...men är man under 15 borde det vara förbjudet att spela våldsspel. små barn ska inte spela sånt. de kan ju bli påverkade. ursäkta men.. 12 år är ja men kan hantera detta magnefika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 vad f*n, de är ju 13 år inte 18 vad f*n. de ska inte spela de spelen ihuvud taget. he he jag är också 13 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Jag är 11 och spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts