p-c-2 Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Stackars Dig! :'( Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Orkade inte läsa igenom hela topicen (lat jävel, ja vet ) har du testat att installera om hela steam? Alltså avinstallera steam och installera igen . Och i värsta fall(om du vill lira så mycket) så formatera om datorn, om du har 2st hd så kan du ju lägga över allt viktigt i den ena... Kanske lite stavfel, har lirat och druckit för mycket jolt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Orkade inte läsa igenom hela topicen (lat jävel, ja vet ) har du testat att installera om hela steam? Alltså avinstallera steam och installera igen . Och i värsta fall(om du vill lira så mycket) så formatera om datorn, om du har 2st hd så kan du ju lägga över allt viktigt i den ena... Kanske lite stavfel, har lirat och druckit för mycket jolt . Jag har installerat om det 3 gånger nu men det funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det kan ju vara så att alla upgrades har försvunnit när jag har installerat om det och då vill steam ladda hem de men de kanske inte finss längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Sorry för alla trippel- och dubbelpostar... men jag måste bara säga: NU FUNKAR DET !!!!! Det var en netlimiter som blockerda!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Sorry för alla trippel- och dubbelpostar... men jag måste bara säga: NU FUNKAR DET !!!!! Det var en netlimiter som blockerda!!!! AAAAH, får du lira cs nu? *AVUNDSJUK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 AAAAH, får du lira cs nu? *AVUNDSJUK* Ja nu har jag lirat som attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ja nu har jag lirat som attan. OMG lixom, azzå jaevlar vad jag vill lira cs!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 OMG lixom, azzå jaevlar vad jag vill lira cs!!! Köp det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Köp det då... Bhöööö! äntligen! grattis! Att vi inte tängte på att netlihhmm*nånting* blockerade skiten! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts