p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nu har jag installerat om HL2 för att det var störd i morse men nu så när jag ska starta steam så ska uppdatera men då så står det så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Servern kanske är nere? Pröva lite senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Servern kanske är nere? Pröva lite senare... Vilken server? EDIT: Vet nån hur man kommer i kontakt med steam? Redigerad 14 april, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tycker du borde ändra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tycker du borde ändra namn Jag vet.. jag har PM:at Hultan och han ska fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Steam är temprolärt nere, försök gärna senare. Där haru det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Steam är temprolärt nere, försök gärna senare. Där haru det. Men det funkar för mina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men det funkar för mina kompisar Ja men Steam är temprolärt nere för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ja men Steam är temprolärt nere för dig Tack. Justdet jag trodde han skulle förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ja men Steam är temprolärt nere för dig Aha men varför det? Jag har installerat om det 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Aha men varför det? Jag har installerat om det 2 ggr. Tips : "Skaffa bredband" annars vet jag inte vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tips : "Skaffa bredband" annars vet jag inte vad det är Har bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har bredband Kontakta steam på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kontakta steam på deras hemsida. Har gjort det men de svarar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har gjort det men de svarar inte Vänta mer än en timma, serru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Servern är nere för dig av någon anledning.. Det spelar ingen roll hur mycket du installerar om spelet.. Sitter du bakom en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Brandvägg? annat virusskydd ? router som kaboom sa? du får väll prova lite.. dududududu..vänta ett tag med å prova mejbe ? btw du jonia för 5 dagar sen? å ska redan byta namn? gg Redigerad 14 april, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Servern är nere för dig av någon anledning.. Det spelar ingen roll hur mycket du installerar om spelet.. Sitter du bakom en router? Router är väll modem? Isåfall jag... men det har inte varit nåt problem innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Brandvägg? annat virusskydd ? router som kaboom sa? du får väll prova lite.. dududududu..vänta ett tag med å prova mejbe ? btw du jonia för 5 dagar sen? å ska redan byta namn? gg Men jag vart bannad kolla i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Varför heta P-C-2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts