Mathias Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag håller på med en Spel sida och vill ha hjälp med recensioner av spel....det spelar ingen roll vilken gener dem är snälla hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag håller på med en Spel sida och vill ha hjälp med recensioner av spel....det spelar ingen roll vilken gener dem är snälla hjälp mig. Jag kan kanske hjälpa till.. Vilka spel ska det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 You name it.... går bra med alla (till och med gta sa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 You name it.... går bra med alla (till och med gta sa) Kan recensera San Andreas, Vice City, Freedom Fighters, MGS 2, MGS 3, Crash: the wratch of Cortex, GTA 3, Midnight Club, Driv3r m.m Dom spelen jag har till PS2, har mer men orkar inte räkna upp Går det bra tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kan resensera NHL 2004,Need for speed underground , True crime streets of LA till ps2. Sen till Pc kan jag resensera rise of nations,Playboy the mansion, Brothers in arms och Emperor rise of the middle kingdom. m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad är det för mening med att recensera så gamla spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hur lång ska en recension vara?, är den typ 20 sidor eller är det bara en snutt. Annars kan jag recensera The Getaway trilogin och San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad är det för mening med att recensera så gamla spel? Varför inte? Alltid kul om folk får upp ögonen får gamla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Skicka ett Pm till mig med alla spel ni vill recensera så skickar jag ett tillbaka med dem jag vill att du ska recensera ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Varför inte? Alltid kul om folk får upp ögonen får gamla spel Ja, men isf en kultsida för något speciellt spel, inte recensioner på gamla spel som alla har spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Varför inte? Alltid kul om folk får upp ögonen får gamla spel Precis, önskade mig Vietcong i julklapp Fick det också Men jag kan recensera Call of Duty, och CoD United offensive... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vad heter hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vad heter hemsidan? Den finns inte uppe, för tilfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag kan recensera massa xboxspel Vill se sidan först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Någon som vill göra en hemsida för något kultspel med mig då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ähh vilket trams lägg ner sån här skit, du kommer ha tröttnat efter 30 min och sen kommer ingen att gå in på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hur gör man en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hur gör man en sida? Genom att använda "Create-a-website"-programmet. Kolla upp det på Google. Pavi: Hur kan du veta att de är oseriösa? Även om det är 96% chans att de är det får de ju fortfarande göra som de vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Genom att använda "Create-a-website"-programmet. Kolla upp det på Google. Pavi: Hur kan du veta att de är oseriösa? Även om det är 96% chans att de är det får de ju fortfarande göra som de vill... Men vart lägger man upp den sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Men vart lägger man upp den sen? På ett webbhotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts