PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vote: PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 PC är den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 PC är ingen konsoll Vote : xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 PC är ingen konsoll Vote : xbox Vad är det då? En arkadmaskin? hittade inget annat namn än konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Xbox.. 1. Har bäst grafik 2. Hårdisk. 3. Snygg 4. Lätt att modda 5. Bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Xbox.. 1. Har bäst grafik 2. Hårdisk. 3. Snygg 4. Lätt att modda 5. Bra spel! FEL! PC har: 1. Bäst grafk 2. Störst hårddisk 3. Kan stylas att bli snyggast 4. Hehe, lätt att piratkopiera 5. Bäst spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad är det då? En arkadmaskin? hittade inget annat namn än konsol Spelkonsoll = där du bara spelar spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 FEL! PC har: 1. Bäst grafk 2. Störst hårddisk 3. Kan stylas att bli snyggast 4. Hehe, lätt att piratkopiera 5. Bäst spel! 1.Ja 2.Ja 3.Ja 4.Säg om det o ja anmäler dig till antipiratbyrån!!! 5.Beror på vad man gillar. PC har en massa bra RTS och FPS, och så är onlinemöjligheterna bättre. Sen finns PS2:ans racingspel och RPG:er, Nintendos klassiska spelserier (Mmmm, Metroid o Zelda), och Xbox'ens... öh... vad utmärker XB? GC är kompakt, och man kan få den helt bärbar (finns fällbar skärm och bateripack!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 PC är ingen konsoll Vote : xbox Pc är Absolute ingen konsol VOTE:PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vote:X-box Ioför sig har ps2 Grand turismo serien men X-box har Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Tekniskt och prestandamässigt sett är Xbox bäst så därför votar jag på xbox. Därimot är ps2 min personliga favorit. Edit: Frågan är lite dum, "Vilken är den bästa konsollen?". Xbox är den bästa utan tvekan. Om frågan skulle ha varit, "Vilken är din favoritkonsoll", så skulle allt bli bättre. Redigerad 14 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag tycker PS2 har större bredd på spelen så länge X-box mest har skjutarspel. Saknar dock hhd på PS2... Vote: PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Peässtvå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag har en jättebra... PC heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Prestandamässigt så är PC:n överlägsen... Vote: PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ni har gjort det här helt omvänt. En PC är inte en konsol. Det är konsoler som är datorer, fast i en annan form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ni har gjort det här helt omvänt. En PC är inte en konsol. Det är konsoler som är datorer, fast i en annan form. Tänk på hur det ser ut också, hur ser detta ut? Vilken dator är bäst just nu? 1. PS2 2. GameCube 3. Xböx 4. PC 5. GB Advance Ser ganska sjukt ut va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tänk på hur det ser ut också, hur ser detta ut? Vilken dator är bäst just nu? 1. PS2 2. GameCube 3. Xböx 4. PC 5. GB Advance Ser ganska sjukt ut va? Njä, inte om man tänker på vad konsolerna egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 .nullvote NES = bästa konsollen.. då, nu, för alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag kan inte välja, Jag gillar Både PS2 och X-Box, Men eftersom jag har en PS2 själv så får det bli PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts