Sikorka Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Finns det nåt Liknande program än den hära Finska rösten ...? Man Skriver in en sak i spalten och trycker sedan på Kuuntele puhe, då spelas den upp på Finska. Men vet ni nå't likande program så man kan skriva in vad man vill och sedan Spara Rösten på datorn? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 MsTalkit. Orkar inte leta just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Speakonia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kontrollpanelen -> tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Finns det inga mer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Finns såinihelvete många mer, hade en sådan fani för något år sen! kommer inte ihåg något, dock! Men kolla download.com, där hittade jag flera stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Finns det nåt Liknande program än den hära Finska rösten ...? Man Skriver in en sak i spalten och trycker sedan på Kuuntele puhe, då spelas den upp på Finska. Men vet ni nå't likande program så man kan skriva in vad man vill och sedan Spara Rösten på datorn? Tacksam för svar! Den ända jag känner till e leifi och microsoft sam men vart hittade du din "finska röst" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vart jag hittade den Eller..? På Tihi.tk så klart... Den är kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vart jag hittade den Eller..? På Tihi.tk så klart... Den är kul... Jag hittar den inte har du en direkt länk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Micropuhe.com eller vad det nu är, kan inte länken men jag tror den behövs för att komma in i själva talgrejjen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts