Cortez Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Kanske runt 3000-4000kr. Ungefär. Jag kommer få 5000 skattat och klart för 10 dagars jobb. Och då jobbar jag för kommunen. Visst, det är 8 timmar varje dag. Och man får jobba hela tiden. Men pengar som pengar, vem kan motstå? Det är ju bara 10 dagar. Redigerad 14 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Jag ska ju självklart ta och köpa ett lass kortlekar och sitter och träna 90% av sommaren Eventuellt åka upp till Arvidsjaur och.. göra lite.. Vote: Annat alternativ EDIT: Jag är trollkarl (magiker, kalla det vad ni vill) för dom som inte visste det redan Redigerad 14 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Köra moppe Trodde det var fler som skulle skriva det. Kanske jag är den ända som nyligen fyllt 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Äh jag ångrade mig ! Ska inte köpa bas. Ska behålla min fina gitarr och imorn eller på måndag / tisdag ska jag åka till musikbörsen och köpa en ny sträng och en kabel som man kopplar från förstärkaren in till datorn . Någon som vet vad en sån kabel går på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Vara i stugan och köra ett motordrivet fordon. Redigerad 14 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag ska filma med kompisar, åka moppe med kompisar, bada med kompisar och förhoppningsvis ha en viss tjej redan då som man kan gosa med. *pirr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Förmodligen gräma mig över att hela gymnasie-tjosan kommer gå åt helvete. Mer än det är väl att spela gura, köpa ny gura, vara utomhus för omväxlings skull, och om jag är tvungen skaffa sommarjobb. =/ Blir en jobbig sommar i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag valde den längst ner (vad som nu menas med det). Men jag tror han menar ingenting och det är det jag skall göra. Ne jag skoja bara, hela lovet ska jag och mina kompisar spela fotboll, sen efter det ska vi bada, och sen efter det skall vi till Sarah's och ta en Pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag valde den längst ner (vad som nu menas med det). Men jag tror han menar ingenting och det är det jag skall göra. Ne jag skoja bara, hela lovet ska jag och mina kompisar spela fotboll, sen efter det ska vi bada, och sen efter det skall vi till Sarah's och ta en Pizza. Resa till Skottland , och Isle of man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Runka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Runka ^^ Förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vara i stugan och köra ett motordrivet fordon. Vågar du inte säga åkergräsklippare? Skämmigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ska klippa min grannes gräsmatta. Kanske arbeta med något mer sommarjobb. vet inte ännu. Vara med kompisar, flickvännen. Spela trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts