kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Så att bada, sola etc är inte att njuta av sommaren? Nähä... Spanien, gates of Metal, jobba?... Njuta av sommaren är att sitta framför datorn med en 1,5 L Pommac och fem stycken pärontopp (Åhus godaste glass) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vet inte och orkar inte fundera på det. Rätt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Sitta vid gtasajten Bada Vara med Kompisar Spela dator eller tv-spel Sova Sola Fiska Köra ett motordrivet fordon Njuta av sommaren men voten gick till den där de inte stog nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vote: Annat alternativ Jobba med mina spel, vad annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vara med polare och flickvännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vote : Annat Ska på semmester till Mallorca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Bada, njuta av sommaren, sola, vara med kompisar. Allt. Vet inte riktigt vad jag ska ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Eftersom jag ska köpa bas snart nångång så blir det väl : Spela bas. Repa med bandet. Lyssna på musik. Sitta vid datorn. Och sen inte mycket mer... eller jo : SOOOOOOVAAAAAAAAAAA !" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Så att bada, sola etc är inte att njuta av sommaren? Nähä... Spanien, gates of Metal, jobba?... Om du syftar på mig så ska jag sommarjobba och tjäna en slant, dessutom har jag en del på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Om du syftar på mig så ska jag sommarjobba och tjäna en slant, dessutom har jag en del på banken. Hur mycker tjänar man på att sommar jobba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hur mycker tjänar man på att sommar jobba? Kanske runt 3000-4000kr. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hur mycker tjänar man på att sommar jobba? Beror väl på vart man jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Om du syftar på mig så ska jag sommarjobba och tjäna en slant, dessutom har jag en del på banken. Jag syftade på valen. Att välja-valen. Inte "se så stor val!"-val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ska bara njuta av sommarens lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag ska åka till Italien. Vara med kompisar bada,fiska ja allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag syftade på valen. Att välja-valen. Inte "se så stor val!"-val. Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kanske runt 3000-4000kr. Ungefär. På hela sommar lovet eller under en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag ska vänja mig vid en ny stad nu när jag ska flytta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Typ allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vote:spela tv spel. Men om ja hade varit 15 hade jag kört moppe heladagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts