Sikorka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Mmm ja vad planerar du att göra på sommar lovet? Själv vet jag inte än... Ska kolla in på gtasajten varje fall...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Njuta av sommaren... Och du, lite särskrivning på "Sommar lovet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Aaarg sommar fan va skönt det ska bli! Jag ska bada, festa och gejma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Brudar, brudar...brudar...nämnde jag brudar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nej, berätta igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ska till Spanien, vara med kompisar, festa, gejma, träna och ska förhoppningsvis till Gates of Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ska till Portugal i juni men annars ska jag väl Sitta vid gtasajten, Bada, Vara med Kompisar, Spela dator eller tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Själv ska jag jobba i sommar... borde finnas med som alternativ. Men det kommer även att bli en hel del festande Redigerad 13 april, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag ska vara mer seriös i den här posten. Jag ska: Sommarjobba Njuta av solen Bada Skaffa sig en brud Spela in massor med låtar =) Och det är fullt möjligt att det blir ett par resor till gymmet och småträning med hantlar och diverse övningar här hemma på kvällarna när man inte är ute med sin flicka. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 grilla och pimpla öl cruisa i folkacabben åka wakeboard åka på roadtrip nånstans, tyskland kanske jobba lite om jag hittar nåt, annars målar jag om farmors staket mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vote: Sitta vid gtasajten Bada Vara med Kompisar Spela dator eller tv-spel Sova Sola Gå på fest Njuta av sommaren m.m. med tanke på att sommarlovet är mer än en dag så..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Njuta. Sen kör jag troligen halvt ihjäl mig med någon annans moppe också. Ingen sommar är komplett utan det. Redigerad 15 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Grilla bäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Grilla bäver. Hört att iller ska vara godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hört att iller ska vara godare Jag har vissa principer jag håller fast vid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har vissa principer jag håller fast vid... Ähh man ska inte vara feg för att testa nya saker... jag ska såklart spendera halva lovet vid datorn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hmm. typ cykla, hänga me polare pluuygga lite kanske. ha tråkigt. får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Bada Och sen ska man väl spela lite fotboll o vara med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jobba o tjäna slantar (iaf 4 veckor) sen vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Så att bada, sola etc är inte att njuta av sommaren? Nähä... Spanien, gates of Metal, jobba?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts