Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 el burro, men det är bara för att han snackar så coolt på första ön: thiz iz el burro from the diaablåzz... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Jag svarar inte på den här för du har missat den coolaste...KENJI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Förlåt, men man kan bara ha 10 svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Och så undrar jag vad det är för coolt med han? Enda speciella med han är att han lespar. Men det är ju bara min åsikt... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts