Alpha Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Loggar jag in så står det att tjänsten är otillgänglig och att man ska försöka senare. Jag kan varken titta på min mail eller nåt på msn :'( Jag vet inte vad jag ska göra snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Du skulle ju kunna testa att försöka senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Mm presis som kalle sa... msn är ju inte hela värden! Redigerad 13 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det har gått snart två veckor sen det började hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Konstigt. För mig funkar det perfekt iaf... Testa på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har du något virusprogram/brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Testa installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mitt msn finkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Igår funkade mitt. Men nu har norton antivirus cepat sig så msn inte funkar verkar det som, farsan kunde inte attistera på SEB, så jag fick fixa så att nåt av SEB's ip'n blev "betrodd" av norton. Men vad ska jag göra för att den ska acceptera MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Sätt på Hej monika. Avblockera kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Sätt på Hej monika. Avblockera kanske? Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det är väll msn:s servrar eller nått.de laggar rihop iland å man kommer inte in. Big deal. lek lite å kom tillbaka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Asså klistra en msn-tråd där alla kan fråga om det bara är deras msn som inte funkar när servrarna går ner. Så slipper man alla dessa msn-trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nu funkar det inte heller, inte för mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 msn är ju inte hela värden! Johodå! För några jag känner är det de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts