madmax Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 1. Vart hittar jag snutkläderna? 2. Efter uppdraget när man ska döda dem som snattar pengar av en så ringer telen och någon snubbe säger något om någon subba, vad ska man göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 1. På första öns polisstation efter att du klarat ett uppdrag för Vercetti på herrgården när en själv och Lance ska planta en bomb i ett cafè 2. Vet inte vad du pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 2. Fattar inte. Titta på radarn och se om nån ny ikon har kommit upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madmax Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Man ska ju döda dem som tar pengar ifrån en, i huset man tagit över på ön mellan dom stora halvorna om du fattar... Sedan ringer telen och man ska kolla upp något om en tjej som ska jobba som advokat eller liknande... Inga nya ikoner har dykt upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Alla tar pengar av alla..Vad hette uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madmax Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Uppdraget hette: Keep you´r friends close... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Spelet är slut då. Redigerad 13 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Du har inget mer att göra... Edit: Stavfel och passar på att säga att edtta var min 500ade post Redigerad 14 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madmax Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha, vilket kack alltså... aja, men får väl mysa runt på stadens gator istället, kanske skjuta ner något multikulti gäng eller nått.... tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Även fast jag inte kom med svaret så säger jag Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts