T-Bone Mendez Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Är ju så för alla typ, testa att åka runt lite i några timmar och komma tillbaka senare. Sen måste du väl vara där någon rätt dag har jag för mig Jag trodde att dom va där alla dagar. Det måste jag kolla upp vilken dag hon är där. Tack för tipset, jag vill så gärna få polisdräkten och 100 %. Redigerad 14 oktober, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag har letat på flera olika GTa sidor efter infortmation om vilka dagar flickvänerna är hemma men jag hittar inte. Någon som vet, Henkijob du brukar kunna sånt hät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groove_Sami Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Vet nån ett tips hur min relation blir 100% med Katie jag Åker oftast med Moppe till Husvagns Baren/Resurangen. Min kompis tipsa mig om att jag ska åka runt vid stranden lite Ska jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brucelee303 Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 I think you are more interested so your game is much interesting thank you for developing this type of game. video games x box 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 I think you are more interested so your game is much interesting thank you for developing this type of game. video games x box 360 Aha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2009 Aha... Rapportera sånt här istället för att bara spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts