Riipe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 VAFAN!!! ..i helvete.. Sitter och väntar på Millie i ungefär 4 dagar,hon kommer hem. Då ska jag ge henne blommorna,jag hittade på macken Men istället för att ge henne blommorna så drämmer CJ ett slag med blommorna på henne..hon spriner iväg och det står att "the date is over" faan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du ska trycka på L1 när du står nära henne för att ge henne blommorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du ska trycka på L1 när du står nära henne för att ge henne blommorna jag tyckte jag gjorde de,men tydligen inte. aja,får testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 VAFAN!!! ..i helvete.. Sitter och väntar på Millie i ungefär 4 dagar,hon kommer hem. Då ska jag ge henne blommorna,jag hittade på macken Men istället för att ge henne blommorna så drämmer CJ ett slag med blommorna på henne..hon spriner iväg och det står att "the date is over" faan! Konstigt!? Att drämma blommorna i huvudet på henne är det minsta jag hade gjort, om det var jag som hade stått och väntade på min tjej i 4 dagar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Konstigt!? Att drämma blommorna i huvudet på henne är det minsta jag hade gjort, om det var jag som hade stått och väntade på min tjej i 4 dagar!!! hahaha. så sant som sagt. men varför jobbar ni er med att ta ut Millie på dejt? Byr om till Gimpkläderna och åk dit... då behöver ni inte åka nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Just nu har jag Denise, Millie och Barbra som flickvänner, jag har dejtat Millie och Barbra runt 4 gånger, men nästa gång händer det inget när jag kommer dit den tiden man ska. Någon som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Just nu har jag Denise, Millie och Barbra som flickvänner, jag har dejtat Millie och Barbra runt 4 gånger, men nästa gång händer det inget när jag kommer dit den tiden man ska. Någon som vet. Någon som vet om det är nya tider som gäller nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Någon som vet om det är nya tider som gäller nu? Jag vet att dubbelpost inte är ett bra sätt. Sen nej, det är samma tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag vet att dubbelpost inte är ett bra sätt. Sen nej, det är samma tider Öhh va? Vad spelar det för roll om det blir dubbelpost? Dör någon du känner nu? Orka gnälla för att någon dubbelpostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Öhh va? Vad spelar det för roll om det blir dubbelpost? Dör någon du känner nu? Orka gnälla för att någon dubbelpostar. Ja. Säkert 0,000001kb av serverns hårddisk tas upp för ett onödigt inlägg och för att du vill trissa på din postcount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ja. Säkert 0,000001kb av serverns hårddisk tas upp för ett onödigt inlägg och för att du vill trissa på din postcount Åå gud va mycket. Det drabbar ju dig så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 T-Bone Mendez - Sluta dubbelposta.. Räknas till spam och du vet ju sen innan vart spam leder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 T-Bone Mendez - Sluta dubbelposta.. Räknas till spam och du vet ju sen innan vart spam leder... Nu när du har sagt det gör jag inte mer. Men jag tänker inte lyssna på nån som leker forum polis. Han kan använda rappotera saken nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nu när du har sagt det gör jag inte mer. Men jag tänker inte lyssna på nån som leker forum polis. Han kan använda rappotera saken nästa gång. Det var exakt det jag gjorde för att få hit A.A (pwned) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nu när du har sagt det gör jag inte mer. Men jag tänker inte lyssna på nån som leker forum polis. Han kan använda rappotera saken nästa gång. Klart som fan man kan lyda medlemmar, eftersom vi pratar efter reglerna och upplyser om hur man ska/inte ska göra, så ska du ju lyda eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Klart som fan man kan lyda medlemmar, eftersom vi pratar efter reglerna och upplyser om hur man ska/inte ska göra, så ska du ju lyda eller hur ? 1: A.A har redan sagt till mig 2: Denna tråden handlar om GTA, jag vet att jag gick OT men nu är det avklarat du behöver int fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kom hit via rapport. Du ska lyssna på dom äldre forumiterna, dom har varit här längre än dig och kan mer. Lyssna på dom så blir din vistelse här längre än vad du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 2750 danspoäng på klubben i Hashbury och Michelle blev ändå uttråkad? Har Carl för tjock för att dansa bra eller gillar hon inte den klubben, finns det någon annan klubb än den i San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Just nu har jag Denise, Millie och Barbra som flickvänner, jag har dejtat Millie och Barbra runt 4 gånger, men nästa gång händer det inget när jag kommer dit den tiden man ska. Någon som vet. Jag har börjat spela SA igen och jag satt i över ett dygn (spelets tid) och vänta på Barbra men hon kommer aldrig ut. Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Jag har börjat spela SA igen och jag satt i över ett dygn (spelets tid) och vänta på Barbra men hon kommer aldrig ut. Vad är det för fel? Är ju så för alla typ, testa att åka runt lite i några timmar och komma tillbaka senare. Sen måste du väl vara där någon rätt dag har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts