GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Du kan ju pröva sökfunktionen på GTAsajten vettja. Och förresten, dra inte upp allt för gamla trådar. Redigerad 4 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nan mer som har dödat alla sin flickvänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nan mer som har dödat alla sin flickvänner? Dagens mest ontopic inlägg...Nej, Det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
888 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bara för mig som kartan inte funkar, :S, skulle verkligen behöva den just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bara för mig som kartan inte funkar, :S, skulle verkligen behöva den just nu Ay! Just fan, Den försvann nog i krashen, Vänta en halvtimme så lägger jag upp den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Här är en karta på var helena bor och var hon gillar äta' Okej det är inte värdens bästa karta men: Svart prick: Där bor Helena Röd cirkel: Där gillar hon äta Fixa en egen karta på de dina va bättre men där har du det du behöver iallefall tack för mig Ps. Denise första tjejen äter typ var som helst alla snabbmats ställen funkar lika bra som pubben bra för dig att veta kanse ds. Öh, Helena bor ju fan i Blueberry, på det där taket vid ammunation. Där står hon och skjuter, och vad jag vet så ligger Blueberry i LS, och du har märkt ut henne i SF? Får ej ihop det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Öh, Helena bor ju fan i Blueberry, på det där taket vid ammunation. Där står hon och skjuter, och vad jag vet så ligger Blueberry i LS, och du har märkt ut henne i SF? Får ej ihop det. Men hittar henne där. Men hon bor ute bland skogarna i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vore en bra idé...Håller på att få ner mina muskler till ca 20% Hur får man ner musklerna till 20%?? E det bara å vänta eller finns det någe annat sätt som e snabbare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hur får man ner musklerna till 20%?? E det bara å vänta eller finns det någe annat sätt som e snabbare?? Antingen väntar man eller så rör man på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Är det verkligen sant att polisuniformen är som vilket plagg som hälst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bra och så. Men infon om flickvännerna finns väl i SA FAQ, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Behöver hjälp me en flickvänn.. hon som man får när man får gimpsuiten.. när man ska tjata på henne att man ska ha kortet.. jag bjöd ut henne sen skulle ja åka tillbaka me henne, men de finns ingen "röd markering" utanför hennes hus.. och man kan inte åka nån annanstans heller me henne, är det en bugg? eller ska man göra något annat?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Behöver hjälp me en flickvänn.. hon som man får när man får gimpsuiten.. när man ska tjata på henne att man ska ha kortet.. jag bjöd ut henne sen skulle ja åka tillbaka me henne, men de finns ingen "röd markering" utanför hennes hus.. och man kan inte åka nån annanstans heller me henne, är det en bugg? eller ska man göra något annat?.. Läs i första posten. Du kan bara plocka upp Millie mellan klockan 02:00-10:00 och 14:00-18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Läs i första posten. Du kan bara plocka upp Millie mellan klockan 02:00-10:00 och 14:00-18:00 kanske jag som har förklarat dåligt då.. en annan som också missförstod mig, men jag har plockat upp henne och har ätit middag, sen ska jag lämna av henne vid hennes hus, men det finns ingen röd markering, alltså jag ska lämna av henne, inte plocka upp henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 kanske jag som har förklarat dåligt då.. en annan som också missförstod mig, men jag har plockat upp henne och har ätit middag, sen ska jag lämna av henne vid hennes hus, men det finns ingen röd markering, alltså jag ska lämna av henne, inte plocka upp henne Jahaa. Det var ju.. lite skumt. Har du testat att gå runt i det området där ringen normalt ska vara? Det kasnke funkar ändå, bara att det röda inte syns? Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Tror du bara kan dejta en gång under tiden hon är inne tex. hämtar du henne 03:00 å lämnar tillbaka henne 05:30 kommer ingen markering innan 14:00. Eller så är det bara en gång per dygn du kan dejta flickvänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Alltså den jäveln Millie är A-L-D-R-I-G hemma!! vafan ska ma gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Alltså den jäveln Millie är A-L-D-R-I-G hemma!! vafan ska ma gör? Hon är väldigt sällan hemma. Knappa in fusket för snabbare tid och vänta utanför hennes hus, och sedan stoppa tiden igen när hon är hemma och spela vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Hon är väldigt sällan hemma. Knappa in fusket för snabbare tid och vänta utanför hennes hus, och sedan stoppa tiden igen när hon är hemma och spela vidare. om ni är smarta.. och har tid, t.ex om ni kollar på tv eller något liknande.. så ställ CJ utanför hennes dörr så ser ni sen när den rödagrejejn kommer upp, och så kollar ni på klockan då vet ni. sen kan ni gå till safehouse och spara fram till dess tid.. sen gå tid. Redigerad 3 november, 2006 av Jaffao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 TACK Vice. och Jaffao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts