Xemtoth Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 GImp suit gör ju inte alls fullt i sex appeal, iaf inte för mig står så iaf på första sidan att man får det, fullmätare med gimpsuit för att dejta millie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) I vilket område ska man köra omkring med Katie för att hon ska ha roligt? EDIT: Jag hittade det, det var populärt att köra nere vid vattnet. Redigerad 3 augusti, 2005 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biosman Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Alltså !! vart exakt ligger det där stekhuset som hon mille vill äta på, hittar fan inget, och hon är sur so mattan på mig nu och hur ger man blommor, dildos ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vissste redan allt det där Har också guiden Men tiderna när dom är hemma är helt fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Alltså !! vart exakt ligger det där stekhuset som hon mille vill äta på, hittar fan inget, och hon är sur so mattan på mig nu och hur ger man blommor, dildos ? Välj en gåva genom att helt enkelt byta vapen Gå fram till tjejen då kommer det fram en liten textremsa i vänstra hörnet där det står "tryck L1 för att ge gåva" Precis som när du ska kyssa tjejen, fast då står det " tryck L1 för att kyssas" Jaja, hoppas du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biosman Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du tror att jag spelar det till ps2 ? nej dator faktiskt.. och vart e stället ohn vill äta på ??? ser inget på datorn :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du tror att jag spelar det till ps2 ? nej dator faktiskt.. och vart e stället ohn vill äta på ??? ser inget på datorn :S Dumt av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killerboy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Gå fram till henne o tryck tab... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Caroso Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 De hände en skum grej när jag åkte runt vid båtskolan idag. Jag har inte varit ute med Helena någon gång och mätaren gick upp till 45% utan att jag ens har sett hennes hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nya karta + Tråden uppdragen för att det varit en del frågor om flickvännerna på sista tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja fick upp 30 på en date me Michele när hon körde runt mig. va lite lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nya karta + Tråden uppdragen för att det varit en del frågor om flickvännerna på sista tiden TACKTACK, för det! dom gamla kartorna var GROVT svåra att läsa av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Michelle Connes Meet: Doherty, San Fierro inside Driving School Home: Downtown, San Fierro 24:00-12:00 Preference: High Fat, Any Muscle Dinner: Bars preferred Fun: Drive fast & jump hills Other: Letting her drive your ride Initial Benefit: Free Pay n' Spray 50% Bonus: Monster vehicle 100% Bonus: Racing Suit Kan du inte klistra in denna info för varje flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kan du inte klistra in denna info för varje flickvän? Kan jag göra, Men jag har inte all info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kan jag göra, Men jag har inte all info Om du inte har all info, hur ska du då kunna göra det? Jag har därimot all info. Denise Robinson Meet: Los Colinas, Los Santos during Burning Desire Mission Home: Ganton, Los Santos 16:00-6:00 Preference: Any Fat, Any Muscle Dinner: Fast Food preferred Fun: Do drive-bys, speed unimportant Other: Dancing Initial Benefit: N/A 50% Bonus: Hustler vehicle 100% Bonus: Pimp Suit Michelle Connes Meet: Doherty, San Fierro inside Driving School Home: Downtown, San Fierro 24:00-12:00 Preference: High Fat, Any Muscle Dinner: Bars preferred Fun: Drive fast & jump hills Other: Letting her drive your ride Initial Benefit: Free Pay n' Spray 50% Bonus: Monster vehicle 100% Bonus: Racing Suit Helena Wankstein Meet: Blueberry, Los Santos outside Ammunation Home: Flint Range, San Fierro 8:00-12:00 & 24:00-2:00 Preference: Low Fat, Low Muscle Dinner: Restaurants preferred Fun: Drive with flow of traffic - not too fast, not too slow Other: Dancing Initial Benefit: Chainsaw, 9mm, Flame Thrower & Grenade spawns at her home 50% Bonus: Bandito vehicle 100% Bonus: Rural Suit Katie Zhan Meet: Avispa Country Club, San Fierro northeast corner of golfcourse Home: Juniper Hollow, San Fierro 12:00-24:00 Preference: Any Fat, High Muscle Dinner: Diner preferred Fun: Drive fast and wrecklessly Other: Dancing Initial Benefit: Free Hospital visits 50% Bonus: Romero vehicle 100% Bonus: Paramedic Suit Barbara Meet: El quebrados Home: El quebrados sherrif office Preference: High fat, any muscle Dinner: Diner prefered Fun: driving slowly Other: dancing Initial Benefit: don't pay when you get busted 50% bonus: police ranger 100% bonus: police suit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Om du inte har all info, hur ska du då kunna göra det? Jag har därimot all info. Massa text Jag väntar på att du kommer med infon såklart... Edit: Översatta till svenska åt alla -13 som ändå skulle fråga "Vad betyder preference?" Redigerad 13 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 "Vad betyder preference?" "Förkärlek" typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 "Förkärlek" typ. Föredragande? prefere är ju föredra, men det du säger är nog rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 "Förkärlek" typ. Det var ingen fråga Godfather ställde Men annars stämmer det med att det betyder förkärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
888 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Asså jag har BIG problems med Millie. Hon e ALDRIG, jag menar ALDRIG hemma. Jag har gjort som det står i tipsen, Gimp suit, mycket sex appeal osv. Kommer hem till henne under tider som hon är(SKA VARA) hemma. men hon e aldrig det. Och om jag förstått det rätt som måste man väl bli "tillsammans" med henne för att gå vidare i spelet ? Thx på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts